Avatar billede ccarsten Nybegynder
04. maj 2010 - 22:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Rod vidersendes til index.php

Først sorry, men ved ikke hvad jeg skal lige skrive i "Overskrift"

Når jeg skriver mit domæne.dk fe.x, ser man bare roden (mapper og filer)

Hvordan laver man så den videre til index.php ??

på forhånd tak...
Avatar billede rix Praktikant
05. maj 2010 - 04:11 #1
undskyld men er lidt i tvil om hvad du mener

mener du at npr du går ind i siden så viser den alle de hjemme sider du har hvis det er sådan skal du bare lave en index side
den kan hede index.html index.php osv
Avatar billede arne_v Ekspert
05. maj 2010 - 16:39 #2
Du angiver i serverens konfiguration at URL'er som ender på / skal mappes til bestemte filnavne (typisk index.html, index.php etc.).
Avatar billede ccarsten Nybegynder
05. maj 2010 - 17:47 #3
Sorry Jeg har brugt jeres tid :)

det skulle bare have noget tid, tror jeg for idag virkede det som det skal ? :)
Avatar billede ccarsten Nybegynder
05. maj 2010 - 18:29 #4
glemte "svar "