Avatar billede roskilde63 Nybegynder
04. maj 2010 - 17:42 Der er 4 kommentarer

outlook express

Da jeg skulle lave opgradering fra xp til windows 7 fortalte den at der ikke var et e-mail program men den gemte e-mails og kontakter,nu har jeg så fået at vide at jeg skal have outlook express ind igen får at få det hele tilbage[ har ikke taget back op] men kan ikke finde et sted hvor jeg kan download outlook express, er der nogle der kan hjælpe.
Avatar billede netmaster Praktikant
04. maj 2010 - 17:51 #1
Har du tjekket om Windows Live mail kan klarer den?
Avatar billede roskilde63 Nybegynder
04. maj 2010 - 18:47 #2
ja det kan det ikke, skal bruge outlook express,fandt et men kunne ikke installere det passede ikke til den explorer i windows 7 så leder efter outlook express der kan gå til 7
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
04. maj 2010 - 18:58 #3
Der findes ikke en Outlook Express til Windows 7.

Afløseren hedder Windows Live Mail, og i den kan du importere e-mails og kontaktpersoner.

http://download.live.com/wlmail
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2010 - 19:10 #4