Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 15:35 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Kun i dag. Gratis Paragon Drive backup pro 9.5

I følge "Alt om Data" kan man i få Paragon´s Drive backup professional gratis, men kun i dag, og man skal registrere sig.

Der er en kommentar fra en læser, som mener installationen fylder 300MB, men det kan ikke være rigtig. Jeg har version 10, og den fylder kun 133MB. Det er et storartet program, som er meget stabilt. Jeg giver det min anbefaling.
http://www.altomdata.dk/faa_et_professionelt_backup_program_gratis_kun_i_dag
Avatar billede xsix Nybegynder
04. maj 2010 - 16:05 #1
Jeg kan ikke finde andet end gratis versionen, som man kan downloade uden at skulle betale.
Version 9.5 pro kunne jeg slet ikke finde derinde? Er det bare mig der er blind?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 16:28 #2
http://zeroup.dk/Vis/udklip45.png

De viser godt nok dette billede på deres hjemmeside, men trykker jeg på den havner jeg i betalingsudgaven ? Hvad gør jeg galt ?
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 17:12 #3
xsix
Du ruller bare ned på siden.

xsis og samsonjens
Ja der står det er betaling, men jeg går ud fra, at man ved install. får muligheden for en gratis kode?
Avatar billede Vandreren Novice
04. maj 2010 - 17:20 #4
Ifølge denne side er det for sent (indtil 9:00AM on Tuesday, 4th of May EST):

http://dottech.org/freebies/16094

Ikke desto mindre er der et link, som virker. Scroll ned til [direct download]
Avatar billede Vandreren Novice
04. maj 2010 - 17:24 #5
Klokken er 11:24:04 AM EST. I får muligvis svært ved at registrere produktet ved den obligatoriske registrering under installationsprocessen.

Det er ret sent, at altomdata bringer "nyheden", ikke?
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 18:49 #6
Vanderen
Jeg har set dit link. Tak for din Info:)
Men jeg lægger naturligvis al skyld på AltOmData, som er for dårlig informeret. Jeg har lige set efter, linket er der endnu.
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 18:51 #7
xsis og samsonjens
se venligst efter i jeres private postkasse:)
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 18:52 #8
Så er det åbenbart lukketid!
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 19:06 #9
Nej det lykkedes fint for mig at få Paragon Drive Backup 9,5 Pro gratis.

Kl er jo også kun ca 13.00 i USA, så jeg vil ikke udelukke at flere kan nå et

Tusind tak fordet tip.

Godt at nogle personer har antennerne ude:-)
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 19:30 #10
Heller ikke nogen problemer med at registrere, med et tilsendt password.
Bare supergodt.

Tænk hvor lidt der var at lave på eksperten, hvis alle brugte Paragon eller Acronis :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2010 - 20:14 #11
Ja langt de fleste problemer kunne klares på 20 minutter. (den tid det tager at indlæse et image)
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 20:40 #12
Nu har jeg lige, for sjov, taget tid på, hvor længe det tager på min maskine at lave en Restore med Paragon´s Drive backup.
Fra det øjeblik jeg åbner Paragon, fortæller prog. hvad det skal lave og henviser til Image, og til det hele står køreklar igen, går der ca. 10 min. fra 20:19-20:28 (ikke stopur) Så hurtigt kan jeg ikke nå at scanne for "snavs" Det kalder jeg flot!
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2010 - 20:49 #13
Ja det er den eneste rigtige måde at holde sit styresystem fit for fight.
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 20:59 #14
Nemlig:) Men jeg kommer i tanke om noget. Nu har jeg version 10, men jeg har haft version 9.5; og der oplevede jeg det underlige, at når alt tilsyneladende kørte igen, så var jeg nød til at genstarte før internettet også fungerede. Hvad det så ellers skyldes.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 21:06 #15
Jeg syntes især det er nødvendigt, når man leger lidt for meget med sin PC, og prøver diverse programmer, der ellers ville sløve computeren.
Alt der hedder virus, og fejl man evt selv laver, kan man tage med sindsro.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. maj 2010 - 21:07 #16
Du har ikke forsøgt at reparere internetforbindelsen?
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 21:17 #17
Med 9.5? nej det var jo bare at genstarte, så jeg tog det ikke tungt. Og det sker ikke med v.10.

Ja jeg er også et legebarn med pro. Især har jeg "lånt" mange på nettet. Men uden et Recovery Image, var det slet ikke gået. Så var jeg gået i gulvet med stress:)
Avatar billede xsix Nybegynder
04. maj 2010 - 21:44 #18
Jeg kan stadig ikke finde det, muligvis fordi at jeg havde adblock førhen og nu er det forsvundet? Tak for key, men mangler desværre bare download nu.
Avatar billede xsix Nybegynder
04. maj 2010 - 21:46 #19
Nvm, fandt direct download herinde: http://dottech.org/freebies/16094 :)
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 22:02 #20
Pas nu på, at det er v.9.5 og ikke v.9
Ellers prøv her i bunden af siden.
http://www.paragon-software.com/free/giveaway.html
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2010 - 22:24 #21
som mener installationen fylder 300MB

heibergg:  Den er nu god nok med de 300 MB
Avatar billede heibergg Nybegynder
04. maj 2010 - 22:39 #22
Det undrer mig meget. Nu har jeg ikke v.9.5, men jeg har v.9 som fylder 98MB og v.10 server, som fylder 115MB (installeret 133MB) jeg har aldrig set et Paragon product på 300MB. Det var da voldsomt.
Avatar billede xsix Nybegynder
04. maj 2010 - 23:19 #23
Vil lige nævne at du under installationen ved registreringen, stadig kan få en gratis product key og serial number.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 14:17 #24
Den downloadede file fylder præcis 300 MB, men i tilføj/fjern står størrelsen på 138 MB. Af en eller anden mystisk grund.
Avatar billede Vandreren Novice
05. maj 2010 - 14:30 #25
Når det er gratis, så fylder det ekstra?

Måske et nyt princip for gratis software i stedet for at indeholde reklamer: Gratisversionen fylder ca. dobbelt så meget som købeversionen?
Avatar billede heibergg Nybegynder
05. maj 2010 - 14:47 #26
Der er noget forkert, som ikke er rigtigt, som man siger:)
Jeg har aldrig set et program fra Paragon, selv de dyreste server programmer til ca, 3.000 kr. er kun på 146MB.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 15:37 #27
http://www.2shared.com/photo/WJbIcfSq/gemt.html

heibergg: så du kan se det med dine egne øjne. Dette er den gemte fil
Avatar billede heibergg Nybegynder
05. maj 2010 - 15:45 #28
Jo vist, misforstå mig nu ikke. Jeg har aldrig betvivlet påstanden om de 300MB fra brugere her på E. Forstår bare ikke størrelsen:)
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 15:51 #29
Sådan havde jeg heller ikke forstået det :-)

Jeg forstår slet ikke, hvorfor den så kun er 140 MB, når den er installet. Plejer det ikke at være omvendt?
Avatar billede heibergg Nybegynder
05. maj 2010 - 16:07 #30
Jo det er da klart. Det er derfor jeg mener der er noget forkert.
Efterfølgeren 10, endda i server udgaven, som normalt er større, fylder, som jeg skrev, kun 115MB (133 installeret)