Avatar billede hypetaxx Nybegynder
04. maj 2010 - 12:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

køb af Multifunktionsprinter

Jeg står for at skal have mig en ny printer.

Jeg har i dag en Epson Stylus Photo RX520 som jeg har været rigtig glad for, men den er ved at være slidt i hele maskineriet.

Jeg har følgende krav til den nye printer

- Seperate farvepatroner min. 4
- Automatisk duplex
- CD/DVD print
- WIFI
- Kortlæser (SD HC)
- Gerne flere papirbakker eks. 1 til A4 og en til A6

Jeg har set mig lidt omkring og har fundet bl.a.
Epson Stylus Photo PX810FW, men syntes ikke jeg har kunnet finde nogen videre omtale om den.

Er der nogen der kender til den eller måske en anden som lige lever op til mine krav.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. maj 2010 - 13:24 #1
Køb en HP.
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
04. maj 2010 - 13:58 #2
Og den kommentar kan jeg bruge til hvad?

Du kunne i det mindst komme et forslag til en model...
Avatar billede frem-ad Professor
04. maj 2010 - 15:06 #3
Jeg har den her http://www.epson.dk/internetLive/dctm/content/DK/da_DK/products/all_in_one_products/DNK-Product-Model-PX800FW-DA.inter.jsp ved den ene pc og HP ved den anden og kvalitetsmæssige følges de ad og når du har været glad Epson så kan du ligeså godt forsætte med den istedet for at skifte mærke jeg har ikke haft problemmer hverken med Epson-HP-Canon.
Så vidt jeg husker har deres model under også de ting du søger den hedder Epson Stylus Photo PX710FW
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
05. maj 2010 - 15:00 #4
Tak for informationen, vedr. PX710FW så har den så vidt jeg kan se alt udover duplex som så kan tilkøbes, men kan ingen steder finder opgraderingen...

Ved du hvor gammel modellen PX810FW er da den ikke er til at finde på epsons danske side og heller ikke er mange forhandlere der har den
Avatar billede frem-ad Professor
05. maj 2010 - 16:13 #5
Men som jeg skrev er det 800 jeg har og jeg købte den her (som alt andet edb udstyr)
http://www.shg.dk/Printere/Epson-Stylus-Photo-PX800FW-2204006.html

Men 810 er lige her http://www.epson.dk/internetLive/dctm/content/DK/da_DK/products/photo_inkjet_printer/DNK-Product-Model-PX810FW-DA.inter.jsp
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=811249&SamleMenuID=35&gruppe=126&Extended=&SiteID=4&Show_description=0&serie=&producent=Epson&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

Men vedr. 710 opgraderingen ved jeg det ikke... Men hvis det var mig ville jeg prøve at spørge shg som er dem jeg plejer at spørge. (eller fimaets it afdelling)
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
06. maj 2010 - 12:28 #6
Det er korrekt, fandt den også da jeg fandt ud af at man skulle finde den under fotoprintere og ikke under AIO :)

Well jeg har ikke kunnet finde nogen der kunne skaffe duplex til 710'eren (heller ikke SHG.dk), så en 810 er blevet bestilt, mange tak for hjælpen :-)
Avatar billede frem-ad Professor
06. maj 2010 - 13:46 #7
point svar
Avatar billede frem-ad Professor
06. maj 2010 - 13:46 #8
point svar
Avatar billede frem-ad Professor
15. maj 2010 - 19:23 #9
Hvad er det blevet til????????
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 08:52 #10
Hvad blev det til???
Avatar billede frem-ad Professor
26. juni 2010 - 08:57 #11
Hvad sker der???
Avatar billede hypetaxx Nybegynder
19. juli 2010 - 09:05 #12
Ro på mr. Jagel