Avatar billede bigbang Nybegynder
04. maj 2010 - 10:30 Der er 2 kommentarer

automatisk programstart

Jeg har et problem, jeg køre windows 7, jeg køre med 3 brugerkonti. Jeg vil gerne starte et program automatisk i brugerkonto 2. Men det lader til at programmet starter op i alle brugerkonti. Kan man ved brug af "start" mappen definere at programmet kun skal starte op i brugerkonto 2 eller er der en anden løsning?
Avatar billede Vandreren Novice
04. maj 2010 - 12:29 #1
Hvad det angår er der ingen større forskel mellem XP, Visa og 7.

Du placerer genvejen i mappen "start" for all users. Du skal i stedet finde mappen "start" for din bruger 2.

Læs her ang. 7:
http://www.sevenforums.com/tutorials/1401-startup-programs-change.html

Scroll ned til "OPTION ONE. For Current Single User Only "
Avatar billede Vandreren Novice
26. maj 2010 - 22:39 #2
Her er et svar, som du kan godkende, i tilfælde af at det var forklaring nok. :)