Avatar billede tn8or Nybegynder
01. januar 2000 - 23:03 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering af- og idéer til RadioTVPriser.dk?

Hejsa,

RadioTVPriser.dk (database for priser på radio/TV-udstyr) har nu været på nettet i lidt over en måneds tid, og det begynder at blive tid for en større opdatering/videreudvikling.
Derfor vil jeg meget gerne have lidt feedback fra Jer mht. nye features eller hvad der nu falder Jer ind.

Pfh, tak
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2000 - 02:56 #1
Hamrende Smart. Den kan godt blive til noget.

Design: Udemærket pænt og overskueligt

Brugervenlighed: Siten er kvik og nemt at komme rundt på.

Indhold: Meget interessant, men meget mangelfuld endnu. Kan godt blive noget af et uoverskueligt job, at få indhentet alle forskellige priser. Hvad mom brancen siger til et sådan index?

Karakter: 10
Avatar billede fico Nybegynder
02. januar 2000 - 11:47 #2
Jeg vil give Kharder ret.

Designet er smadder flot og ja.....det eneste jeg lige kan se er tabellerne de kunne måske have haft en anden farve..., men pyt.
Websiden er enorm nem at komme rundt på.
Jeg har fået to mennesker til at se den og lege på den....de siger at den er perfekt at bruger.

Min karakter er 9 ud af 10.
Avatar billede chris Nybegynder
03. januar 2000 - 01:41 #3
Lækkert site, godt og brugbart info til folket..... men der skal vel MEGET mere data ind?
Du skal vel også have varehuse/ butikker med såsom Bilka, Fona, Electric City ...og i den dur. For det er vel dér man får det billigst. Det er godt nok ikke den samme support/ kyndige betjening man får i HiFi-Butikken som i bilka. Men hvis folk kigger på dine sider er det vel for at få den billigste pris.

Mere data på siderne, og folk vil vende tilbage igen når de skal købe nyt udstyr.

nem navigering, og farverne er stil-fulde.

PS. du mangler måske en kategori der hedder Surround Systemer (jeg er nemlig på udkig  :-))
Avatar billede tn8or Nybegynder
04. januar 2000 - 23:19 #4
Jeg arbejder på at få flere data ind ... Men det er lidt skruen uden ende. Uden data ingen besøgende og vice versa. Prøver dog at kontakte nogen flere butikker i morgen.

-Og sidespringet: Surround systemer? Tænker du på noget komplet? -Ellers er der da "surround-receivere" under forstærkere, "all-round højttalere" under højttallere og DVD-afspiller under ... gæt selv.
Avatar billede tn8or Nybegynder
04. januar 2000 - 23:44 #5
-Og, det glemte jeg helt, tak for kritikken :)
Jeg uddeler nogen points i morgen
Avatar billede tn8or Nybegynder
06. januar 2000 - 18:38 #6
Hov ... 20 points til hver? Det skulle da have været 60.
Nå ... Hvis I vil have de sidste 40, så sig lige til ... Så laver jeg bare et spørgsmål til.
Avatar billede chris Nybegynder
06. januar 2000 - 23:08 #7
neej det er da fin fin' ....

Held og lykke med sitet