Avatar billede jimscheel Nybegynder
03. maj 2010 - 15:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Domæne flytning - andre kan ikke længere se min side

Hejsa

Jeg har flyttet min side til ny host og fået redelegeret mit domæne. Det hele virker på min nye host, men jeg får at vide af nogle af mine besøgnede at de stadigvæk ikke kan tilgå siden.

Hvad skyldes det?
Avatar billede leonberger Novice
03. maj 2010 - 15:43 #1
ISP opdaterer deres DNS på forskelligt tidspunkt, derfor kan der være en forskel i at nogle brugere kan se siden og andre ikke kan.
Hvor længe er det siden at du flyttede din side? Det kan tage op til et døgn afh. af opsætningen af din DNS.

/jan
Avatar billede jimscheel Nybegynder
03. maj 2010 - 15:46 #2
Domænet blev flyttet den 27 april, så det er ved at være nogle dage siden.
Avatar billede leonberger Novice
03. maj 2010 - 15:59 #3
Men det er kun nogle brugere der ikke kan se din side, el. er det alle?
Send et link så prøver jeg.
Avatar billede leonberger Novice
03. maj 2010 - 15:59 #4
Men det er kun nogle brugere der ikke kan se din side, el. er det alle?
Send et link så prøver jeg.
Avatar billede jimscheel Nybegynder
03. maj 2010 - 16:08 #5
det er nogle få stykker der ikke kan se siden, jeg er stødt på dem på siden facebook gruppe. - http://androidforum.dk
Avatar billede leonberger Novice
03. maj 2010 - 16:21 #6
Hov, jeg fik vist lige refreshet med et ekstra svar.

Hmmm.., jeg har lige checket at du har både http://androidforum.dk og http://www.androidforum.dk defineret, og det virker fint herfra.

Det lyder som noget lokalt for disse brugere, det kan jeg ikke lige gennemskue.
Er det geografisk bestemt?
Kan de sidde bag noget firewall el. lign. der forhindrer det?

Tak for linket, det må jeg følge - jeg har selv en magic :-)
Avatar billede jimscheel Nybegynder
03. maj 2010 - 16:59 #7
tak for hjælpen! - jeg tror jeg prøver at spørge dem på Facebook.

og velbekom i henhold til linket ;)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2010 - 17:04 #8
Måske er ip-adressen blevet cached et eller andet sted?
Avatar billede jimscheel Nybegynder
12. maj 2010 - 22:00 #9
nej det var et spørgsmål om opdatering af dns hos udbyderne ;)
Avatar billede jimscheel Nybegynder
12. maj 2010 - 22:00 #10
Lukker