Avatar billede maxxdigg Nybegynder
20. juli 2001 - 19:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

poll

Jeg vil gerne lave en afstemning i asp, i stil med den, der findes på www.gamereactor.net.
Det skal være bygget således op, at jeg giver et sted mellem 10-20 valgmuligheder, og ud af de valgmuligheder, kan man klikke på 6 af dem. Det skal være i form af radiobuttons. Når man så har valgt de 6, klikker man på afstem, og kommer videre til næste side, hvor den viser i procent, hvor mange stemmer de hver især har fået. Er der nogen, der ved hvordan jeg gør dette, eller kan give mig koden til det?
Avatar billede rapperand Nybegynder
21. juli 2001 - 00:33 #1
Avatar billede maxxdigg Nybegynder
21. juli 2001 - 04:44 #2
netcoders=www.asp.dk og der har jeg været... Måske er det fordi jeg er doven, men jeg vil gerne se eksempler før jeg downloader noget, og begynder at rode med det. Jeg ville være glad for at se koden, da jeg går ud fra, at en afstemning i ASP kan gøres uden brug af en database (*.mdb?)
Ud fra det grundlag, kan jeg desværre ikke belønne dig med points.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
21. juli 2001 - 23:36 #3
Hvis jeg nu copy/paster en sourcecode fra netcoders til dig som dur vil du så give mig point ?

ellers download denne her, den er nem at administrere men har dog den ulempe at folk kan stemme flere gange i den
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=ref&id=23&type=0
Avatar billede moviez Nybegynder
22. juli 2001 - 16:05 #4
maxxdigg > skal den være uden database ?
Avatar billede moviez Nybegynder
22. juli 2001 - 16:14 #5