Avatar billede torben_rasch Nybegynder
02. maj 2010 - 16:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar til gaming?

Hejsa.

Håber, at I kan hjælpe os til at finde ud af, hvilken af de nedenstående to bærbare, der bedst egner sig til gaming a la COD MW 2:

MSI GX740: http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=135&prod_no=1999

MM-Vision NB588: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99623&gruppe=PCnotevision

På forhånd tak
Torben
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2010 - 16:18 #1
Vil sige MSI modellen. Dårligere cpu end MMvision modellen, men bedre grafikkort.

MM Vision laver ok maskiner, men deres "kabinetter" virker lidt "slatne" og det er jo det der skal beskytte hardwaren, så det skal være i orden.
Avatar billede torben_rasch Nybegynder
02. maj 2010 - 20:21 #2
Hej John

Tak for svaret. Ved du - eller andre - om der findes dockingstationer til MSI ? Kan ikke rigtigt finde noget på nettet..
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2010 - 21:48 #3
Det gør der desværre ikke.
Avatar billede torben_rasch Nybegynder
03. maj 2010 - 11:02 #4
Kan man i stedet anvende universal portreplicatorer a la Toshibas Dynadock eller Asus Universal replicator?
Avatar billede torben_rasch Nybegynder
04. maj 2010 - 19:36 #5
Er der nogen der kender adressen på en MSI butik i hovedstaden? jeg synes kun, at jeg kan finde den nævnte maskine i onlineshops - men vil gerne, at knægten ser/prøver maskinen før et evt. køb...

Venlig hilsen
Torben