Avatar billede probi Nybegynder
02. maj 2010 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Iphone 3 Gs 16 gb vs. HTC Legend

Hej

Jeg vil gerne have en ny mobil, men hvad skal jeg vælge...

valget skal være en af de 2 mobiler her: Apple Iphone 16gb 3gs eller HTC Legend

jeg ville bare høre fra nogen som synes om en af de 2, hvad deres fordele og ulemper er... for jeg er vild med dem begge...
jeg bruger allerede en Ipod Touch  som jeg synes er fantastisk, og det giver allerede et plus til Iphonen... men har bare hørt rigtig meget godt om HTC´en...

håber i kan hjælpe...

Probi
Avatar billede sasa-4ever Nybegynder
02. maj 2010 - 15:17 #1
altså iphon'en har jeg selv og er super glad for den, den er super god og super fed og har alle de ting man har brug for, den har alt det du forestiller dig, den er super god, jeg kan ikke rigtig finde nogle ulemper. og htc'en kender jeg en der har og han siger at den er god men der er noget med at den er ikke er så god til at opfange at man rører ved den så touchen på den er ikke så god men ellers er den okay.
Avatar billede probi Nybegynder
02. maj 2010 - 15:30 #2
men er der så ikke noget med at iphonen ikke kan multitaske og det kan htc´en?
Avatar billede chalde Seniormester
02. maj 2010 - 16:42 #3
Ulemper ved iphone frem for Legend:
- Apple's stasireglement.
- Itunes (personligt synes jeg det er noget bøvlet stads og rode med, og belastende at telefonen er afhængigt af det)
- Ingen multitasking (endnu, der kommer noget pseudomultitasking i næste OS, men stadig med begrænsninger).
- Begrænset mulighed for ændring af grænsefladen (bliver dog bedre med næste OS)

Ulemper ved Legend frem for iphone:
- Opstartstid (hvis man er typen der slukker for den)
- Market er en smule begrænset i forhold til Iphone (og ingen købeapps i DK endnu)
Avatar billede probi Nybegynder
02. maj 2010 - 17:03 #4
du skriver i det næste OS, nu vil jeg ikke lyde dum, men det er bare noget jeg kan opdatere til ikk... eller er det til iphone 4g?
Avatar billede probi Nybegynder
10. september 2010 - 10:13 #5
det bliver iphone