Avatar billede heibergg Nybegynder
02. maj 2010 - 10:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Siderne Hænger på Eksperten.

Jeg oplevede i går og nu også i dag, at siderne hænger på Eksperten. D.v.s Busy-markøren står bare og snurre rundt i et stykke tid, før der sker noget. Desuden kan jeg ikke altid se det jeg lige har sendt. Har ikke andre problemer på nettet.
Har andre oplevet noget tilsvarende på Eksperten?
Avatar billede mikaelch Novice
02. maj 2010 - 10:57 #1
nok fordi der kommer flere og flere indlæg og server ved jeg ikke er måske snart fuld , desuden flere bruger måske derved mere belasting på siden
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 11:01 #2
hent deres eget værktøj under try it now

http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
02. maj 2010 - 11:02 #3
Ja det oplever jeg også. Man skal også huske en gang imellem at opdatere siden for ikke at skrive "dobbeltindslag" som jo ikke er nødvendigt. Men det er nok svært at helt undgå.
Avatar billede heibergg Nybegynder
02. maj 2010 - 11:08 #4
Tak for jeres kommentarer.
mikaelch
Hvis det var det, så skulle alle vel opleve det?

treatmenice
Det er vel ikke et windows problem, når alt andet kører som det skal?

220661
Ok, så er der åbenbart noget galt på Ekspertens sider.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2010 - 11:20 #5
- måske også fordi der skal hentes flere reklamer, end nogensinde før... Og de godt kan være lidt "tunge"...

\Dan
Avatar billede heibergg Nybegynder
02. maj 2010 - 11:25 #6
dannielsen
Ja det har du da ret i. Jeg prøver at lægge en Flash-blogger på.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2010 - 11:47 #7
Her er den også lidt "tung" at danse med...
Avatar billede heibergg Nybegynder
02. maj 2010 - 12:18 #8
Nå ja det er da altid en trøst, at fejlen ikke er hos mig.
Ved ikke om det er et tilfælde, men synes det kører bedre efter jeg lagde en flash-blokker ind.
Avatar billede heibergg Nybegynder
02. maj 2010 - 12:19 #9
Ps. På google Chrome.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2010 - 07:20 #10
34 jo det kan faktisk bare være et af dine tilføjelksesprogrammer der er i udu.

der er måske alt for mange løsninger derfor udelukker du.
sådan er det desværre med explorer
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2010 - 07:28 #11
retter lige #10

jeg har ikke det problem men tror de roder lidt for meget med deres server. for nogle dage siden skulle jeg hele tiden lægge nyt password ind flere gange om dagen men det er forsvundet.

men det med at den står og snurrer blåt plejer at være tilføjelsesprogrammerne
Avatar billede heibergg Nybegynder
03. maj 2010 - 10:40 #12
treatmenice
Mener du mig?
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2010 - 15:00 #13
ja det er dig der har stillet spørgsmålet.
man kan ogspå komme ud for at man må lukke og så åbner den sig uden videre - det er ret sikkert tilføjelsesprogrammerne der driller.

men intet er helt sikkert i denne verden
m.v.h
Avatar billede heibergg Nybegynder
03. maj 2010 - 15:13 #14
Jeg har kørt det lille program du linkede til, det gav ingenting.
Andre har åbenbart også bøvl med Eksperten, så jeg tror ikke jeg selv kan gøre noget ved det. Men tak for linket:)