Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
01. maj 2010 - 14:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilføj program til Windows XP task bar

Man kan se en oversigt over programmer, der starter automatisk i Windows ved at vælge Kør -> MSCONFIG -> Start og her kan de deaktiveres/aktiveres, men hvad gør man for at TILFØJE et program, der automatisk skal starte, når Windows starter? I det konkrete tilfælde Printkey.
Avatar billede heibergg Nybegynder
01. maj 2010 - 14:26 #1
Du laver bare en genvej, og lægger den ind under "start"
Start/Alle programmer/Start.
Avatar billede heibergg Nybegynder
01. maj 2010 - 14:30 #2
Du kan også gøre sådan. Højreklik forneden på windows start knappen, og tryk på "Åbn" Der går du ind i Programmer/Start.
Inde i Start højreklikker på og trykker på NY genvej, og viser så bare hvad genvejen skal åbne.
Avatar billede heibergg Nybegynder
03. maj 2010 - 00:12 #3
Respons fra spørger?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
04. september 2010 - 19:34 #4
UNDSKYLD manglende reaktion - jeg var kommet helt værk fra det, men det er godt, at eksperten er begyndt at sende rykkere!!

Den første metode kan jeg ikke lige se, hvordan man gør.

Den anden metode har jeg prøvet, men får ikke det ønskede resultat.
05. september 2010 - 08:49 #5
?  Point ude: 4.305 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/neesgaard - der er jo en grund til at Eksperten.dk at begynde at udsende rykkere på GAMLE stadig ÅBNE spørgsmål... Og så længe der ikke sker så meget der fra din side, så vil der heller ikke ske nogle indlæg her fra os andre ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Derefter kan du få fidusen...
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
05. september 2010 - 10:24 #6
karise_larry -> Jeg synes, det er en super-ide med rykkere og vil tage fat på den liste, du har sendt!
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
23. oktober 2010 - 12:38 #7
Har i mellemtiden fået W7, så jeg lukker og vil afslutte øvrige udeståender.