Avatar billede Jonalist Nybegynder
01. maj 2010 - 08:34 Der er 7 kommentarer

Java

Hej eksperten...

Jeg vil vildt gerne lære java (fordi jeg vildt gerne vil lave spil nå det skal jeg selv finde ud af) spørgesmålet er bare, hvor kan der downloades nogle fede .pdf bøger, jeg kan bedst lide det end at læse på nettet.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. maj 2010 - 16:19 #1
Gratis PDF eller er du villig til at betale for en PDF udgave af en bog?
Avatar billede odsgaard Praktikant
01. maj 2010 - 21:39 #2
Prøv at kigge på www.javabog.dk - det kan give dig lidt at begynde med

/Brian
Avatar billede danco Nybegynder
03. maj 2010 - 13:19 #3
Er du sikker på at java er det rigtige sprog at starte på?
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2010 - 15:19 #4
Det er et rimeligt almindeligt sprog paa uddannelser.
Avatar billede danco Nybegynder
03. maj 2010 - 18:34 #5
Det ved jeg så udmærket eftersom jeg selv er studerende i faget og bliver undervist i Java.
Min pointe var blot om Java er det korrekte sprog at begynde på hvis man ønsker at ende op med at lave spil.
Avatar billede arne_v Ekspert
03. maj 2010 - 19:26 #6
Hvis han skal udkonkurrere alle de store firmaer i skyde-spil genren: naeppe. Men ellers er Java vel et udmaerket sprog. Og selvom ens endelige ambition er skyde-spil, saa skader det vel ikke at laere lidt OOP foerst.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2010 - 04:24 #7
jonalist?