Avatar billede sumras Nybegynder
30. april 2010 - 21:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg en tagwall

Hejsa alle jeg er en lille dreng på 11år der er ved at lære html php java og ale det der men jeg fatter bare ikke hvordan man laver en tagwall er der nogen der kan hjælpe?
Tagwallen er til min avis www.nbavisen.webs.com
Avatar billede angelenglen Nybegynder
01. maj 2010 - 09:06 #1
Først må du lige definere et par ting:
1. Hvilket sprog vil du bruge, eksempelvis PHP, ASP, C#.Net, ASP.Net ?
2. Hvilken type database har du, eksempelvis MySQL, Access, MSSQL?

Når det er klart er det meget lettere at hjælpe dig.
Hvis du eksempelvis vælger PHP som sprog, vil det nok være en fordel at lukke dette spørgsmål, og oprette et tilsvarende i PHP-sektionen.
Alternativt hvis du fx vælger PHP, så google efter fx "Simple PHP tagwall" eller noget i den stil.
Der er MASSER af dem derude, lige til at hente ned og pille ved.

En Tagwall er et godt begynder-projekt, da det lærer dig en masse basale database-funktioner: INSERT, UPDATE, DELETE og SELECT.
Ud fra disse funktioner kan du lave rigtigt rigtigt mange andre ting end bare en tagwall :-)
Avatar billede sumras Nybegynder
01. maj 2010 - 11:34 #2
Mange tak for hjælpen:D
1.Php
2.MySQL
Avatar billede sumras Nybegynder
01. maj 2010 - 11:35 #3
1.ASP mente jeg
Avatar billede angelenglen Nybegynder
01. maj 2010 - 12:19 #4
Avatar billede sumras Nybegynder
01. maj 2010 - 19:16 #5
Hvad skal jeg med det?
Avatar billede angelenglen Nybegynder
02. maj 2010 - 00:17 #6
Det er et spørgsmål med samme problemstilling som dig, med indtil flere gode svar.
Avatar billede sumras Nybegynder
05. maj 2010 - 18:04 #7
Lukker svaret
Avatar billede angelenglen Nybegynder
05. maj 2010 - 18:08 #8
Jeg gav dig ellers alt du havde brug for, for at finde en løsning.

Hvis du havde forventet at nogen ville kode alting til dig, så er du vist gået forkert?

Tak for at spilde min tid...