Avatar billede tootsi2 Nybegynder
30. april 2010 - 16:27 Der er 6 kommentarer

Fjerne Ikoner

Hvordan sletter/fjerner jeg ikoner af Hjemmegrupper og Biblotek
fra skrivebordet. jeg bruger ikke disse ikoner og det er ikke
til at få dem væk , Bruger windows 7.
venligst tootsi2
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 16:40 #1
Højreklik på skrivebordet og vælg "Personlige indstillinger". Klik på "Skift skrivebordsikoner" og vælg derinde dem du vil have og dem du ikke vil have...

\Dan
Avatar billede tootsi2 Nybegynder
30. april 2010 - 17:20 #2
Hej Dan
Ja men der er IKKE ikoner for Hjemmegrupper og Biblotek
i" personlige indstillinger" kun papirkurv/COMPUTER/netværk mm.
Jeg tror det er Microsoft der igen gør det svært at fjerne "deres"
ting, husk "messeger" "dræb Messenger" bevægelsen for år tilbage
så det irritere mig at de ikke kan slettes sådan lige her.
hjælp..
Tootsi2
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2010 - 18:18 #3
ja ok... det kan jeg godt se... Så ved jeg ikke lige hvordan man gør...

- Men jeg vil nu stadig mene at Windows 7 er det bedste OS til dato...

\Dan
Avatar billede Vandreren Novice
30. april 2010 - 19:28 #4
Avatar billede Vandreren Novice
26. maj 2010 - 22:42 #5
Hjalp det?
Avatar billede tootsi2 Nybegynder
27. maj 2010 - 06:54 #6
NEJ kun Biblotek ikon er væk men den "kære" Hjemmegruppe Ikon
er IKKE til at komme af med, har prøvet alt, hvad der er skrevet om dette.  det er da mærkeligt.
Venligst
Tootsi2