Avatar billede fassosa Nybegynder
28. april 2010 - 10:46 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Samsung

Hej

Hvilken Samsung mobil telefon ville I købe hvis I havde et valg mellem Samsung Galaxy Spica eller Samsung S8000 Jet, eller Samsung i8910 Omina HD, Samsung Pixon 12 ???

Jeg går meget op i kamera :)

mvh

Fassosa
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2010 - 10:55 #1
Hvorfor SKAL det være samsung? Har en Omnia nu, men syndes den er lidt sløv. Har lige bestilt en HTC Desire og håber/tror den er betydeligt hurtigere. Men jeg ville vælge en med Android styresystemet.
Avatar billede fassosa Nybegynder
28. april 2010 - 10:59 #2
Det skal det være for det er det jeg er vant til.. Hvilken en af dem ville du vælge ? Hvordan er den der HD er du skuffet over den eller ? Er den for langsom ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2010 - 11:05 #3
Var jeg dig, ville jeg gå ned i en butik og prøve dem af. Er touchskærmen god? Er det let at trykke på "knapperne" (er de store nok osv)? Reagere touchskærmen? Er det let at finde de forskellige menuer? Ligger den godt i hånden? Osv osv.

Har hørt noget om at Samsung snart kommer med en hurtigere model (af jet tror jeg nok det var, men ikke sikker).
Avatar billede fassosa Nybegynder
28. april 2010 - 11:13 #4
Ham fra Telia sagde noget om at

Samsung S8000 Jet, den ville han også anbefale den var også rigtig nem at gå til... den har vidst wifi med

Samsung i8910 Omina HD, var der sådan en lampe uden blitz rigtig sløv og dårlig telefon sagde han

Samsung Pixon 12, den her ville han anbefale for den havde 12 megapixel + wifi også var den hurtig

Hvilken af dem af de 3 ville du anbefale ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2010 - 11:19 #5
Når nu kamera er så vigtigt for dig, ville jeg vælge Pixon.
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2010 - 11:20 #6
Og der er WiFi i så godt som alle smartphones i dag
Avatar billede fassosa Nybegynder
28. april 2010 - 11:23 #7
Pixon eller Desire ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2010 - 11:35 #8
Pixon har nok bedre kamera, men eftersom jeg ikke går så meget op i kamera, ville jeg til hver en tid vælge Desire. Det er derfor jeg har købt den ;o) Du kan aldrig få et super kamera i en mobil.
Avatar billede fassosa Nybegynder
28. april 2010 - 12:32 #9
Desire har flot design.. Hvad synes du om Samsung U900 Soul
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. april 2010 - 13:23 #10
HTC Legend har et bedre design efter min mening, men ikke så god som Desire. Kender ikke noget til Soul.
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. april 2010 - 00:08 #11
http://www.mobil.nu/ArticlePages/201003/26/20100326130551_MDK242/20100326130551_MDK242.dbp.asp

Her var den. Havde jeg ikke allerede købt en Desire, kunne jeg godt finde på at vente på denne.
Avatar billede fassosa Nybegynder
03. maj 2010 - 14:50 #12
Jeg har købt en HTC Legend..

Er Android ikke bedre end Iphone ??

htc legend

Er det en kæmpe ulempe for Iphone ??

Kan du hente programmer og installere det lige når det passer dig ?
Lave backup i dine dokumenter, smser lige når det passer dig ?? Det kan du ikke på Iphone der skal du bruge Itunes..
Kan du hente ftp programmer sådan du kan downloade og uploade..

>>Det findes ikke for det må man ikke for Apple <<<
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2010 - 16:05 #13
Er windows bedre end linux? Er explorer bedre end firefox? Er ford bedre end opel? Smagen er som bagen, delt i to ;o)

Er det en kæmpe ulempe for Iphone ?? Fatter ikke hvad du mener.

Kan du hente programmer og installere det lige når det passer dig ? Ja, men det kan du også med Iphone.

Lave backup i dine dokumenter, smser lige når det passer dig ?? Det kan du ikke på Iphone der skal du bruge Itunes.. Er ikke kommet så langt endnu med min Desire, så jeg kan svare helt sikkert på det.

Kan du hente ftp programmer sådan du kan downloade og uploade. Ja
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2010 - 16:08 #14
PS.

Jeg ved at man kan lave backup direkte i telefonen på Desire, ved ikke hvordan det er på Legend.
Avatar billede fassosa Nybegynder
03. maj 2010 - 16:19 #15
Det kan du altså ikke på en iphone.. Det sagde ham der fra Soo ein ding..
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. maj 2010 - 16:25 #16
Så har han bildt dig noget forkert ind. Iphone har et "market" ligesom android, hvor man kan installere direkte i telefonen. Forskellen er at Iphone KUN kan installere fra det app market, hvorimod android kan installere fra f ex PC'en også.
Avatar billede fassosa Nybegynder
06. september 2011 - 13:11 #17
Det blev en HTC Senstation :)