Avatar billede kc-gangster Nybegynder
27. april 2010 - 23:32 Der er 3 kommentarer

Bærbar - konstant lys i zz mærket. + tastatur spørgsmål.

Hej eksperter.

Jeg har et spørgsmål mht. min bærbar. Der er et konstant lys i zz mærket på computeren. Når computeren så går i dvale begynder det lys at blinke, hvilket jeg også mener den skal. Men jeg forstår ikke hvorfor der er et konstant lys i zz når den ikke er på standby eller dvale eller noget?

Mit tastatur spørgsmål går ud på at der er en knap på tastaturet som er dårligt. altså den er lidt presset ned i forhold til de andre og "klikker" ikke på samme måde som når man trykker på de andre. knappen virker fint men når man skriver hutigt og ik lige trykker en smule ekstra hårdt på den knap så registrere den ikke. Hvad kan man gøre ved det problem? Må min stationære computer man kan sagtens pille knapperne ud af tastaturet og sætte i igen uden problemer og rense inden under, men kan man det på bærbar? Det mener jeg ikke man kan og hvis man piller ud så kan man ikke sætte den i igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2010 - 18:54 #1
Vi er ikke tankelæsere og ved ikke hvilken model du har...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2010 - 18:58 #2
Vedr. tasterne, nej så er det absolut ikke sikkert du kan pille tasterne af og få dem på igen...
Avatar billede kc-gangster Nybegynder
28. april 2010 - 19:13 #3
Det er en asus X58C

Hvad gør jeg så ved tasten?