Avatar billede albatros Nybegynder
27. april 2010 - 20:58 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde NAS i iTunes trådløs, kun med kabel

Hejsa

Jeg har en Synology DS-209 II hvor jeg har opsat en iTunes server. Det virkede helt fint, lige indtil TDC kom og skiftede vores udstyr ud med noget andet grundet internet og tv problemer. Nu kan iTunes ikke finde min NAS med mindre jeg bruger et kabel. Det virkede ubeklageligt før, men efter router skift kan jeg ikke få forbindelse i iTunes.

Jeg kan sagtens se min NAS i alle andre ting, Finder, WDTV-Live osv. Det er kun i iTunes det er et problem.

Er der nogle der kan svare mig på hvorfor?
Avatar billede albatros Nybegynder
30. april 2010 - 18:44 #1
Slet ingen? :(
Avatar billede mada Nybegynder
20. juni 2010 - 21:09 #2
Fandt du en løsning, for jeg har nu samme problem ?
Avatar billede albatros Nybegynder
20. juni 2010 - 21:37 #3
Desværre, jeg har skiftet udbyder og derfor også ny router. Nu virker det fint. Jeg er sikker på det er TDC router der er problemet, men nej, jeg fandt aldrig en løsning.