Avatar billede emil_ger Nybegynder
27. april 2010 - 13:01 Der er 2 kommentarer

Brug værdi i variabel fra userform1 i userform2

Jeg har to userforme. I den ene angives et 6 cifret nummer, som testes ved nogle rutiner. Afhængig af udfaldet, vil en ny userform loade, hvor de 6 cifre skal genanvendes (dog som left(x,3) og right(x,3).

Problemet er selvfølgelig, at variablene i den nye userform ikke længere findes. Hvordan kan jeg løse problemet?
Avatar billede tjp Mester
27. april 2010 - 14:43 #1
Enten via en public var på userform1 - kræver at formen overlever, dvs kun hides - eller via en global var i et modul.
Avatar billede emil_ger Nybegynder
13. oktober 2011 - 21:16 #2
tjp skriv svar - så får du point :)