Avatar billede jean01ad Praktikant
27. april 2010 - 09:14 Der er 1 løsning

Eksport til Excel - via VBA

Hej Eksperter
Jeg har godt set, at der ligger en del besvarelser på stort set samme spørgsmål, men jeg kan ikke få det til at virke i min database, og har derfor behov for en uddybning.

Konkret har jeg en forespørgsel QRY_OMK_Afdeling_Bærer, med følgende kolonner: Afdelingsnummer;Initialer;Bærer;Startdato;Slutdato;SumOfBeløb

Der er vel omkring 500 linjer med udfyldte data i alle kolonner (Slutdato kan dog være blank)

De kolonner skal overføres til en excelfil, som fast ligger placeret på stien C:\Documents and Settings\Dokumenter\Forecast

"Afdelingsnummer" skal stå i celle A3 i execel og sidste kollonne "Sumofbeløb" skal stå i celle F3 med de resterende overskrifter imellem. Nedenunder skal de 500 linjer indlæses.

Hvis der allerede står info i regnearket, skal de blot overskrives.

Kan nogen hjælpe?

Som tillæg, og yderligere pointgivende. Hvis jeg nu ændrede på nogle af data i ovenstående excelark og gerne ville have dem importeret tilbage i min Access forespørgsel - er det så muligt - i givet fald hvordan?
Avatar billede jean01ad Praktikant
27. april 2010 - 11:49 #1
Har selv fundet ud af eksportdelen