Avatar billede rossoneris Nybegynder
27. april 2010 - 08:46 Der er 2 kommentarer

Mac OS 10.2 - hentning af data

Ret simpelt spørgsmål jeg har svært ved at finde svaret på.

På en mac kørene 10.2 skal jeg have data ud så de kan flyttes over på windows.
Hvordan gør jeg dette ?
Avatar billede the_edge Nybegynder
27. april 2010 - 16:17 #1
Det letteste ville være at kopiere dem over på en ekstern harddisk. Med fat 32 så begge styrer systemer kan læse dem.

Ellers så opret en netværk forbindelse, da fat 32 kun støtter filer op til 2 GB hvis jeg husker korrrekt.
Avatar billede the_edge Nybegynder
07. juni 2010 - 23:06 #2
svar