Avatar billede Dan-Mark Nybegynder
26. april 2010 - 15:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

TDC/You See Musik Download til CD ?

Hejsa.

Kan man som TDC, YouSee Kunde downloade musik og overføre dem til en CD?

Hvis - Hvordan?

Eller kan man "kun" få musikken ned på sin PC?

Eksempel:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=viewalbum&albumid=79805178&wmencpid=125&artistid=1293829

Er kunde. Men har ikke prøvet at downloade noget før.

Hilsen
Dan-Mark
Avatar billede claes57 Ekspert
26. april 2010 - 15:28 #1
primært - nej, hvis det er tdc-play abonnement. Du skal købe musikken, hvis du vil have den ned på cd eller mp3-afspiller.
Avatar billede ksoren Nybegynder
26. april 2010 - 15:32 #2
TDC vil gerne have det sådan, at hvis man forlader dem, så ryger musikken også med. Det kan de kun så længe musikken er pakket ind i DRM.
Avatar billede Dan-Mark Nybegynder
26. april 2010 - 16:04 #3
Ja, det er jo også rimeligt nok.Så kom bare med et svar.
Avatar billede Dan-Mark Nybegynder
26. april 2010 - 16:06 #4
Ja, men det lyder jo også rimeligt nok, så kom med et svar,så I kan få points
Avatar billede Dan-Mark Nybegynder
26. april 2010 - 16:07 #5
Hov 2 gange?
Avatar billede kasperorso Juniormester
26. april 2010 - 17:26 #6
Hej, jo det kan godt lade sig gøre, du skal dog købe et program, der kan afkode filerne - fx soundtaxi.
Efter du har afkodet dem, kan du lægge dem ned.
Og ja, det er lovligt så længe det er til eget brug.
Avatar billede ksoren Nybegynder
26. april 2010 - 17:36 #7
Hvis du læser TDC's betingelser, så står du måske lige pludselig uden internet, hvis du fjernes DRM-beskyttelsen.

Og nej, det er faktisk ikke lovligt at fjerne en kopibeskyttelse.
Avatar billede Dan-Mark Nybegynder
26. april 2010 - 18:02 #8
Hmmm, ja jeg skal ikke have noget "klinket", så jeg lader være med at forsøge. Det var faktisk også bare én CD til vores børn, som ikke har TDC - Men så må de købe skiven selv. Den er jo heller ikke så dyr.
Avatar billede Dan-Mark Nybegynder
27. april 2010 - 06:55 #9
OK