Avatar billede Harrier500 Nybegynder
26. april 2010 - 14:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fra Microsoft Office Outlook til hotmail

Jeg bruger Microsoft Office Outlook til mine mail men ønsker at flytte over til hotmail så jeg tænkte på...jeg er kunde ved tdc og ønsker at modtage alle mine mails på hotmail...
i min hotmail har jeg fundet Tilføj en e-mail-konto og må jo være der jeg skal smide min Outlook mail ind men midt problem er at når jeg trygger på Tilføj en e-mail-konto så spør den om en del som jeg ikke fatter en meter af

Du kan bruge Hotmail til at sende og modtage e-mail fra andre konti. Angiv en e-mail-adresse nedenfor for at komme i gang.

E-mail-adresse: (går ud fra det er den mail jeg har ved tdc jeg skal skive her)
POP3-brugernavn: (pop3.mail.dk går jeg ud fra)
Adgangskode: ( er det koden fra tdc elller hvad ?)
Server til indgående post: (kan ikke finde den nogen steder så ved ikke hvad jeg skal skive der)
Port:  995  110 (kender den heller ikke og har prøvet at søge på det)

håber den er en eller flere der kan forklare mig hvordan jeg flytter min Outlook over til hotmail...tak på forhånd
Avatar billede folk2003 Nybegynder
27. april 2010 - 11:34 #1
Ja, du skal konfigurere i hotmail.

Emailadressen er den, du har hos Tdc
POP3: muligt du blot skal skrive post.tele.dk
Adgangskode: den du har idag hos tdc
Det er port 110.

Du skal fjerne afkrydsningen i "kræver sikker forbindelse".
Avatar billede Harrier500 Nybegynder
27. april 2010 - 15:34 #2
tak for svaret tror det virker nu :)
Avatar billede folk2003 Nybegynder
27. april 2010 - 23:14 #3
Her er svaret
Avatar billede folk2003 Nybegynder
07. maj 2010 - 09:50 #4
Hvornår giver du point
Avatar billede Harrier500 Nybegynder
10. maj 2010 - 17:39 #5
Hvad mener du med hvornår giver du point ?
Avatar billede folk2003 Nybegynder
10. maj 2010 - 17:46 #6
Hvis du vil give mig point, skal du acceptere dette svar, i det dertil indrettede felt. Så får jeg de point, du har sat på højkant.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
12. maj 2010 - 23:45 #7
Det mener, du så ikke er nødvendigt!
Avatar billede Harrier500 Nybegynder
13. maj 2010 - 06:27 #8
jojo rolig nu er jo ikke her inde 24/7 *GGG*