Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 14:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

CD-Drev Larmer!

Jeg har et 50X Asus CD-Drev som LARMER når den spinner op og ned hele tiden.

Findes der er program som kan sætte hastigheden på Drevet ned?
Avatar billede zeth Nybegynder
20. juli 2001 - 14:18 #1
tror ikke der gør :).. (er ikke sikker), men er det kun problemet at det \"spinner\"?.. det kan også ryste kabinettet, hvilket kan larme ret grusomt
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2001 - 14:19 #2
Er det ikke kun når du har en CD i, de er jo slemme til at larme med de hastigheder, det er et kendt problem!
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 14:20 #3
Jo det er kun med en CD i...Det er pisse træls i øjeblikket for jeg spiller Diablo II og der skal CD\'en sidde i!
Avatar billede styler.dk Nybegynder
20. juli 2001 - 14:21 #4
Prøv at søg på http://www.download.com

-Styler.dk
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 14:21 #5
Jeg har set et program til det (Tror jeg) Men det var kun til Plextor :(
Avatar billede demojoe Nybegynder
20. juli 2001 - 14:30 #6
prøv at tjekke: www.cd-bremse.de
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2001 - 14:34 #7
demojos> Det ligner noget fornuftigt!
Avatar billede demojoe Nybegynder
20. juli 2001 - 14:36 #8
det er det også... bare en skam han ikke markedsfører det noget bedre. Der er dælme mange cd-rom drev der larmer for meget.

Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juli 2001 - 14:41 #9
Jeg skal heller ikke ha´ nogen ny CD afspiller før de har fået løst problemet!
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 15:34 #10
ARGH! Kan man ikke finde det på engelsk :)
Avatar billede demojoe Nybegynder
20. juli 2001 - 15:37 #11
Tror det ikke...
prøv at kigge på babelfish.altavista.com og se om du kan bruge deres oversættelse til noget.
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 15:40 #12
Nej! Det gør ikke noget...Det er jo ret enkelt...
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 15:41 #13
FEEEEDT! Program!
Avatar billede demojoe Nybegynder
20. juli 2001 - 15:42 #14
yep!
Kan du så smutte ud og fortælle dine venner om det! :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. juli 2001 - 15:43 #15
Mit ASUS DVD drev kan man sætte farten ned på, ved et tryk på drevets betjenings panel, måske det også duer for andre.
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 15:49 #16
HM! Programmet er da på Engelsk...Den smule tekst som er der står i hvert fald på Engelsk :)
Avatar billede demojoe Nybegynder
20. juli 2001 - 15:49 #17
Jeg troede det var siden du snakkede om...
Avatar billede jaue Nybegynder
20. juli 2001 - 16:19 #18
Der er en ting der er skod!!!

Når man prøver at starte Diablo med programmet åbent siger den at det er den forkerte CD.
Så man skal først åbne Programmet efter man har startet spillet!