Avatar billede superwulff Nybegynder
20. april 2010 - 12:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB kabel til Ipod

Hej alle

Hurtigt spørgsmål, kan dette kabel bruges til en ipod som oplader/data, altså så man kan overføre musik, billeder etc?

http://www.mobil-shopping.dk/belkin-datakabel-apple-iphoneipod-p-2893.html?osCsid=6d7db100f52c6bab9f87dc2b3655637e

Vil bare være sikker :-)

/Swulff
Avatar billede kimtheman Novice
21. april 2010 - 11:58 #1
Tja så vidt jeg kan se står det da ellers på dansk derinde

"USB kabel til Dock connector - certificeret af Apple fungere med alle iPods og iPhones med Dock Connector lader og sync

Dette kompatible kabel kan også bruges som ladekabel"

Så har din iPods en Dock Connector lader og sync, så kan det vel?

Ellers er det jo rimlig nemt, at ringe eller skrive til sælger, de må jo vide det. Og siger de forkert, har man jo e-mail liggende på, hvad de svarede tidligere, og ville kunne få det byttet igen, da de havde misvejledet en.
Avatar billede superwulff Nybegynder
25. april 2010 - 14:06 #2
okay - jeg har alt andet end forstand på apples produkter..

Kan dette kabel synkronisere via itunes vis jeg stikker det i en ipod og en computer? (ikke sikker på hvad dock connector er)
Avatar billede kimtheman Novice
25. april 2010 - 15:19 #3
Ja det ville jeg mene.

Men en god idee, er altid at lave en forespørgsel der hvor man handler, for så har man måske mulighed for at få refunderet pengene, hvis det viser sig at være et fejl køb, og butikken ellers sagde god for den. Så kan de næsten ikke undgå, at give pengene tilbage.
Avatar billede superwulff Nybegynder
25. april 2010 - 18:32 #4
Lyder godt - tror jeg vil spørge forhandleren..

Smid et svar hvis du samler på point :)
Avatar billede kimtheman Novice
25. april 2010 - 20:09 #5
jep