Avatar billede swaco Seniormester
20. april 2010 - 08:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Anden konto i outlook

Hej
Sidder netop og opretter en konto, i outlook 2007, det er er http konto,
den er ikke hos hotmail eller msn, så jeg bruger anden, har en konto hos forum .dk som jeg gerne vil have til at køre på outlook 2007, er der en der kan hjælpe
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. april 2010 - 08:26 #1
Det vigtige er hvad din udbyder siger der skal stå i POP og SMTP boksen.
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. april 2010 - 08:29 #2
Hov så først nu at det er en online konto.den tror jeg ikke du kan bruge i outlook.
Avatar billede swaco Seniormester
20. april 2010 - 08:58 #3
Hej poko1

Ved det jo ikke rigtig, men man kan jo vælge andet som jeg også skrev, man kan fin bruge hotmail konto som jo også er en http konto
det er kun outlook der giver tilladelse, vindowsmail og expres kan man ikke i, men mon ikke der kommer en der har løsningen, der er jo mange gode hoveder herinde
Avatar billede sulbaek Nybegynder
20. april 2010 - 10:33 #4
Som jeg læser det, kan du ikke oprette mail-konto fra @forum.dk i Outlook.
Forum.dk oplyser i hvert fald ikke nogen server oplysninger eller lignende oplysninger, som skal bruges til outlook..
Avatar billede swaco Seniormester
20. april 2010 - 10:55 #5
Hej sulbaek

tak for din oplysning, har netop sendt en mail til forum, for at høre hvad de egentlig har af oplysninger, men de har fra 5-10 dages respons tid, så der går jo nok lidt endnu,inden man er blevet lidt klogere,

men kan du måske oplyse mig hvad server-url: det er for noget det skal faktisk oplyses, når man opretter en konto som ikke er en hotmail eller msn altså hvis man vælger andet
Avatar billede sulbaek Nybegynder
20. april 2010 - 15:44 #6
Jeg kender desværre ikke så meget til oprettelse af mail konto i Outlook, hvis det ikke er en til en mail server..
Avatar billede swaco Seniormester
21. april 2010 - 08:39 #7
Hej
har fået svar fra forum det kan ikke lade sig gøre at køre deres mail på andet program,
hvem af jer skal have point, send svar så er der point og tak for hjælpen
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2010 - 08:45 #8
Her er et! :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. april 2010 - 08:46 #9
hov Her er et! :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. april 2010 - 15:21 #10
?????
Avatar billede swaco Seniormester
25. april 2010 - 09:16 #11
Poko1
Hvad er dit spørgsmål
Avatar billede swaco Seniormester
25. april 2010 - 09:18 #12
Hej

Jeg kan oplyse at en konto hos gmail.com det fungerer rigtig godt
her i Outlook 2007