Avatar billede jansoz Nybegynder
19. april 2010 - 23:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjernsupport får ikke adgang

Vi har mange gange gennemført fjernsupport på svigermors computer (fra Vista til Vista). Nu kan vi ikke mere og får at vide at en session stadig kører. Hvordan stopper vi den? Der er gået mere end seks timer, så sessionen burde være ophørt af sig selv. Har vi givet en permanent tilladelse som vi har glemt alt om, og kan vi lukke den?
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
19. april 2010 - 23:53 #1
Prøv denne www.teamviewer.com den er bl.a. uafhængig af at man åbner porte hos klienten, hvis klienten har en router imellem internetforbindelsen og PCen.
Erklærer man sig som privatperson er det gratis at bruge.
Du skal selv have "Fuld Version" og svigermor "Kundemodul".
Avatar billede expnet Seniormester
20. april 2010 - 07:34 #2
TeamViewer
Er bare sagen...
og så skal man ikke åben porte.
Den køre på port 80. som er en dejligt ting
For den har alle åben for at komme på nettet
*plus*
Den er gratis til privat bruger.
Man kan snakker over den.
Man kan overfør filer med den.
Med mere...