Avatar billede jimmbo Nybegynder
19. april 2010 - 23:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webcam på Medion Akoya

Hej folkens!
Jeg har en veninde der har sådan en lille bærbar. Der er dog lige et problem med den, som jeg håber I kan hjælpe mig med :) Det er simpelhen ikke til at få liv i webcamet. Når jeg prøver at konfigurerer det på MSN, fortæller den mig bare "Cyperlink ikke talgenligt". Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogle drivere på medion hjemmeside, så hvad gør jeg?
Håber I kan hjælpe.
Avatar billede thov Forsker
20. april 2010 - 01:33 #1
På en MSI WIND aktiveres webcam'et med <Fn><F6> tasterne. Der må være noget lignende på Akoya'en.
Avatar billede jimmbo Nybegynder
20. april 2010 - 09:26 #2
Jesus crist! Det kan jeg da godt se nu. Her troede jeg at det var en softwarefejl.
Nå, det var jo det korrekte svar du kom med der. Så du skal lige afgive et svar :)
Avatar billede thov Forsker
20. april 2010 - 10:42 #3
Hehe.. Af og til ser man ikke skoven for bare træer *S*

Og her er et lille webcam test program http://www.hilo.dk/pryme