Avatar billede 0705pr Nybegynder
20. juli 2001 - 12:46 Der er 6 kommentarer

Opdatering af meddelser

Jeg har lavet en backup af mine gamle mails og lagt dem på en cd (kopieret filnavne fra den mappe de ligger i) men nu kan jeg ikke læse de mails der ligger på cd\'en heller ikke når jeg kopierer den ind i mappen hvor den gemmer sine mail. Den siger at der ikke er nok hukommelse eller fri plads.
Jeg kører med outlook express 5.0
Avatar billede apollo69 Nybegynder
20. juli 2001 - 12:55 #1
Har lige for en uge siden lavet samme nummer, jeg gav op.
Jeg ved ikke hvad der sker men jeg har brugt et par timer på det uden held.
Det samme sker hvis du gør det med dukument mappen.
Avatar billede the_email Nybegynder
20. juli 2001 - 23:08 #2
Prøv at kopiere dem til harddisken.

TheEmail.
Avatar billede 0705pr Nybegynder
23. juli 2001 - 01:24 #3
Jeg har prøvet at kopier dem ind på hardisken både hvor den gamle sendt post lå og et nyt sted hvor jeg så bad den om at hente oplysninger fra
Avatar billede oersted-pedersen Nybegynder
24. juli 2001 - 12:42 #4
Du har garanteret kun backet en fil up, ikk\'!?
Du skal backe alle tre op på samme tid, da den ellers ikke kan kommunikerer med de to andre.

//MØP
Avatar billede 0705pr Nybegynder
26. juli 2001 - 19:56 #5
Jeg har taget og lavet en backup af hele bilioteket men på 2 cd\'er jeg har også prøvet bare at tage og kopierer filen sendt post ind oven på den anden
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:07 #6
Er det lukketid?