Avatar billede sluppermanden Nybegynder
19. april 2010 - 10:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Læse script function i et andet vindue.

Hej,

Jeg har et lidt underligt problem.
Jeg vil gerne læse et script i et andet vindue. (det er samme domain)

Sagen er den at jeg har 2 sider. en lille popup kontrol side som skal manipulere med visnings siden.

Jeg har udemærket kontrol over visningssiden dvs. kan trykke på knapperne osv. fra mit kontrol vindue.
Men jeg skal have fat i en funktion som ligger på visningssiden.

Visningssiden er lavet udfra et genereret program som jeg ikke har kontrol over. Derfor skal det laves i javascript.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede majbom Novice
19. april 2010 - 11:06 #1
du kan ikke have scriptet som en separat fil og inkludere den i de filer hvor den skal bruges?
Avatar billede sluppermanden Nybegynder
19. april 2010 - 11:12 #2
Nej, jeg har som sagt ikke kontrol over visnings siden. Desværre :(
Avatar billede sluppermanden Nybegynder
19. april 2010 - 11:46 #3
Har prøvet med diverse window.opener statements men uden held
Avatar billede sluppermanden Nybegynder
19. april 2010 - 12:00 #4
fik løst det ved at læse head.

alert(window.opener.document.getElementsByTagName('HEAD')[0].innerHTML)
Avatar billede majbom Novice
19. april 2010 - 12:44 #5
snedigt :)