Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 12:16 Der er 15 kommentarer

ændring af farven i frame og fjernelse af \'frame-kant\'

jeg har bestemt mig for at lade banneret stå på min side på www.madstoft.com som er et namezero-domæne.
Kunne i hjælpe mig med et lille script som gør baggrunden på den nederste frame (indeholdende banneret) sort. yderligere vil jeg gerne have fjernet kanten på framen så der er en kontinuert sort overgang mellem de 2 frames...

på forhånd tak..
mvh

Madswen
icq 19707513
Avatar billede nordclc Nybegynder
20. juli 2001 - 12:23 #1
Du ændre <BODY BGCOLOR=\"#FFFFFF\" til <BODY BGCOLOR=\"#000000\"

//Claus
Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 12:28 #2
Jeps..men claus,

Tænk lige på at jeg IKKE har nogen adgang til at editeter i den frame som indeholder banneret....
Jeg kan KUN editerer koden som står i
http://home.12move.dk/~mwt/mwt/index.htm
...det er den site som www.madstoft.com henviser til..

kom igen...  ;-)
madswen
Avatar billede nordclc Nybegynder
20. juli 2001 - 12:30 #3
Åhhhh, syvsover - undskyld jeg var lidt for hurtig og meget for svagtseende!
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:12 #4
Du kan ikke lave om på farven, fordi det tilsvarende banner i bunden, i ligger på din server, det er noget de har sat ind, så du nærmest kommer ind gennem deres server... (svært at forklare) Men det kan du ikke på deres frame...

-c4
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:17 #5
Her har du et eksempel...

Min Side: www.Suspect.dk

En \"Genvej\" ligesom namezero : www.Webstationen.dk

Det er den samme side, men den ene har bare et banner i bunden, jeg ik kan fjerne! Håber du forstår!

-c4
Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 14:18 #6
Det lyder undeligt, da jeg jo kan fjerne banneret helt hvis jeg ønskede det (snyd)!!!??
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:19 #7
EN FEJL!!!

Det er ikke www.Webstationen.dk
Men www.Webstationen.net

Sorry!
Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 14:23 #8
-c4
ÓK...hvordan er servicen på namedemo.com ?
Jeg har hørt om folk som er har fået mail efter et år hos namezero.com at den gratis service ophører (måsker er det når du registrer gratis som \'company\') og så bliver du tvunget til at betale for domænet...har du hør om det ?
...ellers, tak for din hjælp
Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 14:25 #9
Jeg har scriptet til at fjerne banneret , men er lidt nervøs for at bruge det af frygt for at blive banned på deres site....haar du hørt om nogen som er blevet kicked out ?
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:42 #10
Nej Nej Nej...!
Læs nu hvad der står!!
Jeg vil ikke have du skal have domæne der, jeg viser dig på hvordan det fungerer! og forresten hvis du kan fjerne dit banner i bunden.
Så Gør det dog!!!
Avatar billede c4 Nybegynder
20. juli 2001 - 14:44 #11
Nej, jeg havde også domæne der engang, jeg fjernede også banneret, de finder ikke ud af det!
Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 14:46 #12
Yo,
Jeg forstår dig godt..
Jeg var bare nysgerrig for at hører om dine erfaringer.....
og so læs lige havd JEG skrev.  ;-)
..jeg er nervæs for at blive banned..det var faktisk det jeg spurte dig om..
Avatar billede madswen Nybegynder
20. juli 2001 - 14:47 #13
og de kræver ikke ad du opgraderer efter et år ? (namezero, altså)
Avatar billede olebole Juniormester
21. juli 2001 - 19:40 #14
<ole>
Man køber en vare mod betaling. Hvis man køber webspace mod at man skal betale ved at have udbyderens banner siddende på sit site, synes I så, det er i orden, man prøver alle mulige krumspring for at slippe for at betale den vare, man har købt?
Er det ikke for lavt og plat? Hvad ville I sige til, at I lavede et site for en kunde - og kunden bare sagde tak og gav Jer fingeren, når I leverede? Ville det være iorden? Er der - som I ser det - nogen forskel...og hvis, så hvilken?
Jeg glæder mig overordentligt til at høre jeres respons. Så kan vi efterfølgende tage diskussionen om det hensigtsmæssige i at anvende Eksperten.dk til den slags. Det kunne være, I skulle forberede Jer ved endnu engang lige at læse de regler, I godkendte, for at få lov til at oprette en bruger i dette forum!
/mvh
</bole>
Avatar billede madswen Nybegynder
21. juli 2001 - 22:36 #15
Yo Ole,

Ro på...
Som du kan se på min site (www.madsstoft.com)er der ikke brudt nogle regler i det banneret eksisterer på den site som der henvises direkte til via namezero-domænet.
..men DU kan måske løse problemet med at ændre baggrundsfarven på nederste frame og sætte borderen = 0 ?
Hvis du ellers har kommentarer til min site (kode så vel som brugerevnlighed) er du meget velkommen til at spytte dem ud ;-).
MVH
madswen