Avatar billede sajgo Nybegynder
17. april 2010 - 23:30 Der er 5 kommentarer

Tekst baseret mafia spil

Hallo, jeg er igang med at lave et tekst baseret mafiaspil ved hjælp af mysql & Php. Men Php er ikke min stærke side. Så jeg har købt et script som jeg har sat op. Men jeg kunne godt tænke mig at ændre lidt i det.

Scriptet er: The Extreme Mobster Source
som kan købes her: http://www.rpgbunny.com/products/Extreme-Mobster.html

Og scriptet er på ENGELSK!

----------------------------------------------

Ting jeg mangler hjælp med:

1.) Jeg skal ha lavet et ur som viser spillets tid som skal matche engelsk tid lidt.

2.) Jeg skal ha lavet så man kun kan angribe folk imellem 24 og 01(spil tid)

3.) Jeg skal ha lavet så man kan søge efter en bunker tilladelse ved politiet. + jeg skal ha lavet så man kan tilbygge en bunker til sit hus, som man kan være i sikkerhed i om natten. Man skal ikke kunne være i sin egen bunker men man skal kunne sende invitationer til andre spillere som så betaler for det. man skal kunne vælge "antal timer" og "pris". det samme system som spillet: Nordicmafia.net bruger.

4.)og så skal der også være en auto opdaterende "Hvem døde i nat?" liste som viser dem som blev dræbt's

Rank - Navn - Bande - Dræbt af(hvis meldt til politiet) - Meldt af(hvis meldt til politiet)

5.) Når du dræber nogen skal systemet sende en besked til nogle tilfældige personer freksempel man kunne sige den skulle sende til 25% af spillets spillere beskeden skulle sige

"You just saw "drabsperson" kill "offer" you can go to the police station and report this!."

så kan man gå til politistationen og trykke report så bliver resten af drabsinfoen udfyldt på siden med "Dagens drab"

----------------------------------------------

Hvis du ved hvordan noget af det her kan laves, eller eventuelt har en tutorial eller nogle php værdier som kan gøre tingene bedes du skrive her. Du kan også kontakte mig på email: Jack-ach@hotmail.com, hvis du er istand til at code det hele ville det være så rart.

Håber du kan hjælpe, hilsen Mathias Kirk.
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2010 - 23:34 #1
Det du efterspørger er en enorm mængde kodning, som ingen vil gøre gratis. Altså, frem med tegnedrengen, lær at kode eller opgiv det.
Desværre er sandheden barsk en gang imellem :(
Avatar billede sajgo Nybegynder
17. april 2010 - 23:39 #2
Spørger kun om hjælp til nogle af tingene hvis folk har nogle ideer. freksempel hvordan jeg udfører nummer 1. Har en idee med mand lægger en ekstra værdi på som siger "hvis klokken er over 24" & "hvis klokken er under 1" så udfør process og hvis der er fejl kommer teksten "Desværre du kan kun angribe folk imellem 12 og 1"
Avatar billede sajgo Nybegynder
17. april 2010 - 23:39 #3
nummer 2*
Avatar billede rix Praktikant
18. april 2010 - 04:56 #4
spøgsmål to :D ville du have din egen tid altså så tomer er i min eller skal tiden i spillet gå som i virkligheden??

spøgål til 4 skal det være så det er alle dem som døde i nat der skal vises??? eller skal det være nogen personer???
Avatar billede sajgo Nybegynder
18. april 2010 - 19:55 #5
1.) vil gerne ha det til at køre på Amerikansk tid.
2.) Den skal vise alle spillere men der må gerne være flere sider.