Avatar billede keniel Nybegynder
16. april 2010 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP - pauseskærmen fryser fast

Jeg har en PC med Microsoft XP + SP2 installeret, som har fungeret upåklagligt - indtil nu. Jeg havde ikke kørt defrag på den i længere tid og tænkte, at det skulle være nu! Som sagt så gjort. Herefter er pauseskærmen begyndt at "fryse fast" så maskinen ikke vækkes til live igen ved berøring af tasterne eller musen(har "Aqurium" som default pauseskærm). Jeg har været alle indstillinger igennem og ikke fundet nogen forandringer. Det er ikke bare en af pauseskærmene der gør det; det er dem alle.
Er der nogen der kan komme med løsning, så jeg får pauseskærmen til at virke korrekt igen?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. april 2010 - 19:03 #1
Har du forsøgt systemgendannelse?
Hvorfor opdaterer du ikke til sp3??
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. april 2010 - 14:51 #2
Hmmm...???
Hvorfor bruger du denne kategori?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. maj 2010 - 09:46 #3
Hvad endte denne med??
Avatar billede keniel Nybegynder
03. april 2011 - 20:10 #4
Jeg undskylder rigtig meget jeg ikke har svaret.
Jeg fjernede mange programmer der ikke blev brugt, optimerede, defragmenterede etc. og nu fungerer PC'en unden at fryse.
Tak for jeres tålmodighed med mig og endnu en gang undskyld.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. april 2011 - 21:17 #5
Og har du så også fået SP3 på?