Avatar billede Roederen Nybegynder
15. april 2010 - 15:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem med at installere

Heysa, jeg har et stor problem med at installere en fil, den kommer med følgene fejlmeddelse.

"The file 'c:\oemTrustDev.msi' is not a valid installation package for the product .NET Framework Machine Code Access Security Policy. Try to find the installation package 'oemTrustDev[1].msi' in a folder from which you can install .NET Framework Machine Code Access Security Policy."

Til at starte med har jeg prøvet at reinstallere en 3.5 .NET framework og det virket helt fint, men den bliver ved med denne fejl, nogen som har en ide til hvad problemet kan være ?

//peter
Avatar billede Vandreren Novice
15. april 2010 - 15:28 #1
Jeg har for nylig været ude for en tilsvarende situation, også med en msi-fil. Her var løsning at ændre navnet til at matche nøjagtigt det filnavn, der bedes om.

Så prøv lige at omdøbe filen til oemTrustDev[1].msi

Jeg ved det lyder simpelt og i batagelafdelingen, men det er da et forsøg værd. :)
Avatar billede frem-ad Professor
15. april 2010 - 17:05 #2
Havde samme problem med 3.0 .NET framework. Der kan jeg huske jeg måtte afinstallere virus programmet og så installere famework der efter og så installere virus programmet igen. Ved ikke hvad der skete for den ide kom fra arbejdes it afdelling..
Avatar billede Roederen Nybegynder
16. april 2010 - 11:14 #3
jamen jeg vil lige prøve at prøve det og så vender jeg lige tilbage..
Avatar billede Roederen Nybegynder
16. april 2010 - 11:33 #4
Det virkede med at omdøbe den, men sjovt at den ikke vil gode tage filen når det hedder der orgianle..

Men tak for hjælpen og god weekend..
Avatar billede Vandreren Novice
21. april 2010 - 19:37 #5
Jeg lægger lige et svar, så spørgsmålet bliver afsluttet. :)
Avatar billede Vandreren Novice
07. oktober 2010 - 15:41 #6
Mange tak for points. :)

Windows Installer kan være meget kræsen hvad angår msi-filer, især filnavne.