Avatar billede duvander Juniormester
15. april 2010 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Joomla kan ikke installere Theme

Hej Eksp.

Den her haster lidt :(

Jeg prøver online på surftown at installere et nyt Theme.

jeg har både prøvet vi .zip fil og via link.

den kommer med denne fejl :(

JFolder::create: Kunne ikke oprette mappe
Unable to write entry

Hvad kan det være??
Avatar billede maniactor Nybegynder
15. april 2010 - 10:26 #1
Prøv at skrive direkte til Surftown i stedet. Evt. kan du også via ftp lave mappen, som normalt bliver lavet, eller lægge hele temaet op manuelt.

Surftown har nu heller ikke ry for at være det bedste sted at hoste Joomla sites.
Avatar billede duvander Juniormester
15. april 2010 - 11:46 #2
hvem har det bedste ry???
Avatar billede hoeks Nybegynder
15. april 2010 - 11:49 #3
Som Maniactor skriver, så må du uploade dine filer gennem ftp. Surftown har safe-mode slået til, hvilket betyder, at du får bøvl, hver eneste gang du skal installere noget. Desværre.

1.Hent et ftp-program. Fx filezilla.
2.Tilslut til ftp
3. Udpak dit template
4. upload det til rodmappe/templates/

Efterfølgende skulle det gerne kunne aktiveres via backend.
Avatar billede maniactor Nybegynder
15. april 2010 - 13:35 #4
Jeg ved ikke hvem der har det bedste ry, men skal det være billigt, så synes jeg www.i123.dk kører godt. Bruger dem selv til f.eks. www.scootzone.dk som også kører Joomla.

Derudover er der prof hosts, der fokuserer på Joomla, bl.a. www.redhost.dk - bedre optimerede servere skal man nok se længe efter, men prisen er også derefter.
Avatar billede duvander Juniormester
14. juli 2011 - 10:12 #5
n
Avatar billede duvander Juniormester
14. juli 2011 - 10:12 #6
TAK