Avatar billede GeoDk Nybegynder
15. april 2010 - 01:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WRT54G reset problem

jeg har endelig fået adgang til min router efter jeg har resettet den, efter de div guides jeg har fundet rundt omkring.
"hold knappen, i bund i nogen sekunder, ovs."

Og nu er et nyt problem dukket op, da jeg ikke kan ændre noget i routeren, for jeg får dette billede [imghttp://img227.imageshack.us/img227/4097/hjlp.jpg[/img

jeg har prøvet, Internet explore, Firefox - + NoScript?
prøvet at reset flere gange og lign. jeg fik den ind på opdatere firmware tror jeg nok, men havde ik nogen ned på computeren :/ så var nød til og prøve igen at sætte den op. og det virkede, men næsten med samme indstillinger som før, bare hvor der ikke er kode på, og det hedder bare linksys.

jeg har sat den op efter den cd jeg har fået med da jeg købte routeren via tdc.

Og nu har jeg problemer med at kunne oprette ny kode og lign. nogen der har en ide der kan hjælpe på dette?

jeg skal bare i bund og grund vide hvordan pokker jeg gør sådan jeg kan komme ind på routeren? altså så det på billedet ser normalt ud?

\\Geo - 200 point!
Avatar billede kimtheman Novice
15. april 2010 - 01:51 #1
Der står "Siden kan ikke vises når man trykker på linket" Er det meningen?
Avatar billede kimtheman Novice
15. april 2010 - 01:57 #2
Det er vel bare at følge guiden og så køre derudaf http://technicallyeasy.net/2008/01/how-to-reset-linksys-wrt54g-wireless/
Avatar billede GeoDk Nybegynder
16. april 2010 - 02:24 #3
link fejl >http://img227.imageshack.us/img227/4097/hjlp.jpg

søger en måde hvor på jeg kan tage den og "slette" alt data fra den, har jeg lige hørt det kan være muligt, men hvordan?
- Jeg har prøvet guide blandt andet den, men jeg skal have en måde hvor på jeg kan gå ind og opdatere den inden jeg instiller den? altså opdate til firm ware`?
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 11:37 #4
Somregel slettes alt ved, man holder denne reset knap inde. Og i dit tilfælde er det 30 sekunder.

Derefter sletter du din gemte internetsager, i de forskellige mapper
(godt at få tømt engang imellem) med Ccleaner.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner
(Ved ikke om det gør nogen nytte, men værd at prøve, og har ingen skade til)

Der er lidt manual her, omkring hvordan den bruges.
http://spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/ccleaner.htm

Der er ingen tvivl om, at hvis det er det vindue der kommer frem i din browser, efter du har trykket på reset knappen, så mangler der sgu noget. Der skulle gerne være en del flere felter, inde i din routers konfiguration.

I forhold til at opdatere routers firmware, så foregår dette inde i routeres indstillinger, så du skal have den side op at køre.

Når du har renset mapperne på din Pc med Ccleaner, så genstart og prøv for sjov, at starte op i fejlsikkert tilstand med netværk, og se om du kan gå på der via explore, og om det ser okay ud.

Alså:
1. Reset router med at holde knap inde i 30 sekunder.
2. Rens computer med Ccleaner.
3. Genstart computer i fejlsikkert tilstand (Tryk F8 under opstart af Pc).
4. Tilgå din routers konfigurations side via http://192.168.1.1
(eller hvad din adresse nu hedder (Kan tjekkes ved du trykker på "Start>>Kør>>Skriver "cmd">>Skriver "ipconfig/all"))
Avatar billede GeoDk Nybegynder
16. april 2010 - 16:53 #5
det virker nu takker :p
Avatar billede GeoDk Nybegynder
16. april 2010 - 16:54 #6
hvordan giver jeg dig de point ?
Avatar billede kimtheman Novice
16. april 2010 - 18:55 #7
Ved jeg ligger et svar som her. Rart det virker.