Avatar billede lraj Nybegynder
14. april 2010 - 13:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PayPal Visa Electron

Hej kære mennesker.

Jeg vil blot hører om jeg er den eneste som nogensinde har haft problemer med at betale med visa electron over Paypal. Den siger at mit kort er udelukket fra brug på Paypal når jeg prøver at betale.

Er jeg den eneste med dette problem? i tilfælde af nej, hvordan løste du så dit problem hvis du fik det løst?
Avatar billede lraj Nybegynder
14. april 2010 - 13:11 #1
To complete this payment, please add a valid debit or credit card of the types displayed below.

Avatar billede lraj Nybegynder
14. april 2010 - 13:13 #2
Undskyld, forkert fejlmelding, fejlmeldingen er:

This card has been disabled for entry into the PayPal system. Please add a different card. You may also contact us using this form.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. april 2010 - 14:02 #3
Er det ikke det der er meningen med visa electron? At man ikke kan købe via "fluesmækkere", online og andre steder der pengene ikke tages direkte fra kontoen?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2010 - 21:19 #5
Der er masser af onlinebutikker som modtager visa-electron men ikke paypal
Avatar billede supervejle Nybegynder
16. april 2010 - 14:09 #6
Du skal tilmelde dig PayPal for at kan bruge dit kreditkort.
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. april 2010 - 15:06 #7
supervejle>>Paypal accepterer IKKE visa electron.
Avatar billede lraj Nybegynder
04. august 2010 - 13:50 #8
Eftersom intet svar har kunnet guide mig til hvordan det kan løses, så lukker jeg tråden.