Avatar billede aaaaw Nybegynder
14. april 2010 - 11:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XP usb blev brugt til en MAC!

Som overskriften siger! Jeg har lånt min USB nøgle ud til min ven med en MAC og nu kan jeg ikke bruge den igen. Jeg skal bruge de dokumenter, som der lå på den :s. Kan jeg få fat i dem igen? Når jeg putter den ind i XP'en så står der formatere? Skal jeg det? eller?

Mange tak!

Og jeg har lært af fejlen ! :)
Avatar billede lowfire Nybegynder
14. april 2010 - 11:47 #1
Hvis han har formateret den til MAC-format, er der ikke noget at gøre, selv ikke med et unformat program, da sectorene nok er overskrevet.
Avatar billede aaaaw Nybegynder
14. april 2010 - 12:01 #2
Det underlig er så at på hans MAC selv ikke kan åbne den igen? Hvad kan problemet så være? Ellers ville jeg jo bare bruge hans mac og uploade filerne til nettet og så hente dem ned på min XP igen.
Avatar billede aaaaw Nybegynder
14. april 2010 - 12:10 #3
jeg fik noget at vide xp læser/skriver og mac er noget helt andet? Så har den konverteret filerne?
Avatar billede lowfire Nybegynder
14. april 2010 - 12:14 #4
Hvis du ikke kan se usb-stick'en på en mac eller en Windows maskine er der noget i vejen med stick'en.
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2010 - 13:14 #5
Hvis du kan se usb-stick'en så prøv med Photorec http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede aaaaw Nybegynder
14. april 2010 - 14:26 #6
jo, den lyser og bliver set af systemet. Jeg kan bare ikke åbne usb'en, hvis jeg prøver "så vil den formatere". Men jeg prøver lige det overstående.
Avatar billede aaaaw Nybegynder
02. september 2010 - 07:52 #7
ok
Avatar billede aaaaw Nybegynder
02. september 2010 - 07:53 #8
ok