Avatar billede con-fused Nybegynder
14. april 2010 - 07:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Er Microsofts nye Anti-virus program god ?

Har nogen på Eksperten.dk erfaring med Microsofts nye anti-virus program?

Kvalitetsmæssigt, resursenæssigt.

Jeg har en gammel PC med 768 GM Ram.

Overvejer om dette anti-virus program fra Microsoft kan bruges -
Eller om man hellere skulle bruge avast! Free, som jeg i forvejen gør.

Venlig Hilsen con-fused
Avatar billede noltus Novice
14. april 2010 - 08:11 #1
Jeg har brugt det siden det kom frem,efter min mening er det den bedste gratis sikkerhedspakke der er ude nu,men hvis ikke microsoft ved hvordan man beskytter sine produkter,hvem skulle såb vide det
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. april 2010 - 08:14 #2
Prøv at læse denne artikel. jeg har brugt det siden det kom frem og er rigtigt godt tilfreds, det fandt sågar virus på en gammel Pc hvor jeg havde AVG9
http://www.wintips.dk/?p=541
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. april 2010 - 08:14 #3
Jeg kan kun snakke af egen erfaring. Jeg gik fra Avast til MSE og mærker ikke den store forskel. MSE er mindre resursekrævende, men det mærkes ikke på min maskine. Det vil sikkert kunne mærkes på din, hvis den ikke er så kraftig. Alt i alt er jeg godt tilfreds med MSE.
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. april 2010 - 08:26 #4
14. april 2010 - 10:32 #5
Avatar billede levich Nybegynder
14. april 2010 - 23:34 #6
Kører rigtig godt på min bærbare. Dog oplever jeg, at den er noget langsom til at opdatere. Dette kan vel næsten kun blive værre på en gammel computer som din, men når den først er færdig med at opdatere, så oplever jeg ikke at den påvirker hastigheden af programafvikling.
Avatar billede con-fused Nybegynder
15. april 2010 - 11:09 #7
Tak for hjælpen.
Tror jeg vil prøve!
Kører den sammen med Windows Defender?
Eller skal man afinstallere Defender?
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. april 2010 - 11:48 #8
Ja den kører samtidig med defender og den bør du ikke fjerne idet de arbejder sammen.
Avatar billede con-fused Nybegynder
15. april 2010 - 12:39 #9
Kan med et svar, så ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. april 2010 - 14:09 #10
Springer over