Avatar billede neondyret Nybegynder
12. april 2010 - 19:18 Der er 4 kommentarer

ox000007 fejl, kan nu ikke starte computer .

jeg har nogle gange lukket min computer ned og når den så når efter den hgar sgat nu slukker den og lige før den så skal slukke ned rent elektropnisk kommer den med en 0x0000007 fejl , da jeg så skulle tænde den her til morgen for at bruge den og prøve og finde ud af hvad det er , så ville den ikke boot op/få bilelde på skærm, har pillet alt hardware af/ud og haft ram ude osv.. det den gør er der intet billede kommer. den starter kan man høre. og så står grafikkort bare og blinker og bliver ved .. øverst oppe der sådan 3 dioder på gfx.. og den kommer heller ikke videre rent opstartsmessigt den tænder kun og så står den der ... har prøvet med 2 forskellige gfx det samme problem og i forskellige porte ..

det en amd 955 processor, radeo 4890 gfx. på et crosshair 2 rog board ..

nogen der har nogen ide om hvad det kan være ? :(
har prøvet alt syntes jeg
12. april 2010 - 19:52 #1
Altså ikke engang noget som helst BIOS billed ?

---

PS: Du vil få flere indlæg hvis DU også følger op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/neondyret (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede neondyret Nybegynder
12. april 2010 - 20:06 #2
intet ..
Avatar billede Blandy Praktikant
13. april 2010 - 10:02 #3
Kommer der nogen bip lyde fra bundkortet? Det lader umiddelbart til at være grafikkortet der er brændt af, for uanset hvad, så skal der komme et billede af POST.
Avatar billede neondyret Nybegynder
13. april 2010 - 20:13 #4
nej har ingen speaker desværre så inge lyd. men har nu prøvet med 3 forskellige gfx i alle 2 forskellioge gfx porte :) har prøvet alt så sender nu mb og cpu ind til rma..