Avatar billede michael7 Nybegynder
12. april 2010 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Hjælp til PC

Hey alle

Jeg skal have en stationær computer, har jeg allerede en bærbar som jeg bruger ret meget..

Det eneste den skal kunne er egentligt at klare counter-strike 100% dvs, 100 fps og ingen drops når det kommer til nærkampe og smokegrenades..

Den må også gerne kunne trække CS:Source for fuld knald..

Jeg har en PS3 som jeg spiller resten af mine spil på, så det er ligemeget om den trækker Bad Company og MW2, da jeg ikke skal spille den slags spil på den..

Håber i kan komme med nogen gode forslag, jeg ved nemlig stort set intet om nudagens PC setups osv.. Hvad der er godt og hvad der er skidt..

Den må selvfølgelig også være holdbar og god kvalitet, da jeg ikke gider at købe en ny om 6 måneder ;)

- Michael
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. april 2010 - 19:04 #1
Hvad er budget, og skal det være med skærm, mus, tastatur og styresystem?
Avatar billede michael7 Nybegynder
21. april 2010 - 18:05 #2
Budget ligger vel på omkring 4k, men så billigt så muligt det kan gøres.

Glem mus, tastatur, skærm, men et styresystem ville være nice, Win 7 Home er ok.