Avatar billede cambiare Nybegynder
11. april 2010 - 01:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

19" Multi-touch screen forhandler til privatperson

Hey derude.

Jeg har nu surfet lidt rundt på forskellige sider og har ledt efter en touchscreen da jeg gerne selv vil udvikle nogle applikationer til den, men uden held...

Skærmen skal være ml. 17 og 19 tommer, køre en opløsning på 1280x1024 og være i stand til at detecte flere fingre på en gang.

Jeg har set lidt på LG's men kunne ikke finde ud af om den kunne detecte flere fingre på en gang.

http://www.lg.com/au/it-products/monitors/LG-touch-screen-L1730SF.jsp

Har taget kontakt til blue-line.dk men de havde ingen multitouch i under 32" (tror jeg nok det var) og ville udover det ikke oplyse mig en pris da jeg var en privatperson.

Derudover har jeg fundet www.multi-touch-screen.com som jeg venter på svar fra. Men har på fornemmelsen at de heller ikke shipper udenlands samt til privatpersoner.

Nogen der har sat sig mere ind i tingene og ved hvor man kan finde noget der kunne være det jeg ledte efter?

På forhånd tak!
Avatar billede frem-ad Professor
11. april 2010 - 13:15 #1
Avatar billede cambiare Nybegynder
11. april 2010 - 14:48 #2
Tak for svaret!

Ikke helt hvad jeg havde brug for! Men dit indlæg gav mig en ledetråd til hvordan jeg videre skulle søge ...

Fandt dette link:
http://www.alibaba.com/product-gs/279040499/19_inch_saw_touch_panel_multi_touch.html

Det link må jeg bare lige se igennem!

Send svar så får du point.
Avatar billede frem-ad Professor
11. april 2010 - 15:56 #3
Ja det ser godt ud. Og der er da nogle fordele man ikke kan kommer uden om. Held og lykke med den...
Avatar billede cambiare Nybegynder
11. april 2010 - 16:30 #4
Fandt lige lidt mere.

Hvis man udvikler til Linux er kernel 2.6.31 opdateret til at tracke mousegestures...

Her er projektet:
http://lii-enac.fr/en/projects/shareit/linux.html

Samt en liste over produkter:
http://lii-enac.fr/en/projects/shareit/multitouch-devices.html
Avatar billede frem-ad Professor
11. april 2010 - 16:49 #5
interessant og om nogle år køre det hele på den måde