Avatar billede fortesque Nybegynder
20. juli 2001 - 03:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Et fedt navn

Er der nogen her der kan komme på et rigtigt godt navn til en portal?

Sidens målgruppe vil hovedsagligt være unge, og det er vigtigt at den virker \'hyggelig\' hvis nogen forstår det. Det er vigtigt at brugerne kommer forbi og synes at det er squ et fedt sted at bruge sin tid, så de bruger så meget tid som muligt på siden :) En hver weddesigners drøm ik\' :-)
Nu er jeg typen som bruger meget tid på planlægning og på at analysere de store sites og finde ud af hvad de har gjort rigtigt. Og jeg mener at navnet er en meget vigtig del af en succes... Hvis jeg kunne ville jeg vælge navnet \'jubii\' men det er jo optaget ;-) Men er der nogen der kan finde på et rigtigt godt, sjovt og festligt navn, og så skal det selvfølgelig være nemt at huske :-)

OK, det var en del krav, men håber at nogen kan finde på noget anyway
Avatar billede Beach Mester
20. juli 2001 - 03:57 #1
Hvis jeg selv havde den \"opskrift\" så ville jeg nok ikke smide den i hovedet på en som smider 100 \"ubrugelige\" point i hovedet på mig.
Nu må du ikke misforstå mig, men et sitenavn siger intet hvis du ellers har noget som din målgrupe kan bruge til noget!
Jeg er godt nok ikke selv i din \"målgrupe\" men det kræver alt andet end et fedt domain!!!

Så mit forslag er at du først banker et eller andet fedt sammen som rammer lige midt i panden på din målgrupe, og derefter begynder at lede efter et domain som kan bruges!

Alt andet er faktisk så u-prof. at du bør følge mine råd. Der er self. alle de der private små sider som prøve at gøre en hel del ting for at få brugere, men hvis man ikke har nogle pengemennesker i rykken som har en tro på at det er noget, så lad være med at bruge din tid på det med mindre du har et koncept der er VILDT anderledes end alle de andre 1000 sider der findes om ungdommen i DK!!!!

Kun et forslag, men hvis du får andre \"råd\" som du følger så lad og skruge tiden et år frem og se hvad og hvem der fik ret:-)

//Beach
Avatar billede fortesque Nybegynder
20. juli 2001 - 04:04 #2
Jeg kan jo ikke andet end at give dig ret... Jeg er udemærket klar over at et domain er en meget lille del af det... Og jeg har såmænd allerede en del klart, og mangler faktisk kun et rigtigt godt navn for at kunne blive færdig...
Om det bliver en succes ved jeg ikke, og det må tiden vise... Hvis nogen skulle have lyst til at give et bud på et navn for 100 \'ubrugelige\' point :-) Så er i da velkomne *s*
Avatar billede Beach Mester
20. juli 2001 - 04:08 #3
*GG*
Skal det være .com eller .dk domains?
Jeg vil da godt lede harddisken igennem (den der er på toppen af min hals) med noget som jeg ikke selv ville \"sælge\"!!!
//Beach
Avatar billede fortesque Nybegynder
20. juli 2001 - 04:10 #4
DK :-) Jeg mener det ser lidt dumt ud at en dansk side har et .com domain *G*
Avatar billede Beach Mester
20. juli 2001 - 04:17 #5
Oki, jeg smider lidt i hovedet på dig om nogle nogle minutter.......
//Beach
Avatar billede Beach Mester
20. juli 2001 - 04:34 #6
ungweb.dk
under18.dk
under20.dk
ungportal.dk
osungedk
ungfaq.dk
ungfreaks.dk

Der er mill. af andre ting som kunne bruges, men nu har du fået lidt at kigge på.
Du kan teste dine egne forslag på denne adersse:
http://www.dkhostmaster.dk/dkwhois.shtml
Alle ovenstående forslag er self. frie så længe der ikke er andre der køber dem.

//Beach

Avatar billede fortesque Nybegynder
20. juli 2001 - 04:37 #7
Mange tak. Jeg vil se hvad jeg kommer frem til, og hvor stor en succes siden bliver :-)
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. juli 2001 - 09:04 #8
http://www.fedtegrever.dk/

Det er da et fedt navn :o)

/Rob
Avatar billede dagblad Nybegynder
20. juli 2001 - 09:16 #9
WWW.MØGUNGER.DK    *LOL*

undskyld kunne ikke lade værre...
Avatar billede autodidakt Nybegynder
20. juli 2001 - 11:20 #10
Avatar billede maxxdigg Nybegynder
22. juli 2001 - 11:12 #11
da jubii er taget, hvorfor så ikke vælge hurraa??