Avatar billede olpe Nybegynder
09. april 2010 - 22:56 Der er 4 kommentarer

Nogle internet sider kan ikke vises (internet explorer kan ikke vise siden)

Jeg har fået et problem når jeg er på nettet. Der er flere adresser som jeg ikke kan få vist, og sådan har det været flere dage.

F.eks. www.tv2.dk  og www.tdc.dk

Når jeg vil ind på disse sider, får jeg blot næsten hvid side hvor der står "Internet Explorer kan ikke vise Websiden" og så har jeg mulighed for at trykke på "Diagnose af forbindelsesproblemer".  Der sker dog ikke nogen løsning hvis jeg klikker på dette.

Kører trådløs.

Jeg har prøvet at slette cokies og alle midlertidige internet filer.

Er det mon problemer fra min internet udbyder eller noget med min computer / internet forbindelse?
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2010 - 23:19 #1
Mig bekendt er det et problem med en tredjeparts annonceudbyder - altså hverken din eller din computers skyld eller noget du kan gøre noget ved. Problemet gælder også rigtig mange nyhedssider.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2010 - 23:26 #2
ah - sry, fik ikke lige læst "i flere dage", så bare ignorer min kommentar.
09. april 2010 - 23:57 #3
Liiiiidt mere info:

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
InternetExplorer version ?
Sikkerhedsprogram(mer) ?
Hvad med kablet forbindelse ?

PS: [F5] eller [Ctrl] [F5] genindlæser siden; kan den så komme frem ?
Avatar billede olpe Nybegynder
10. april 2010 - 12:07 #4
Afsluttet, da det må være fra internet udbyder der er noget galt. Har fået oplyst bekendt hos samme udbyder heller ikke kan komme ind på disse sider.