Avatar billede denny Nybegynder
09. april 2010 - 21:05 Der er 1 løsning

Problem med Kerberos konfigurationere!

Hi alle,

Jeg har konfigurere Kerberos på windows server 2008 med Jboss men når jeg bruge link til web applications så kommer der log in boks hvor jeg skal indtaste domian brugernavn og password, selv om application er konfigurer til kerberos. Og besked på boks er:

"The Server xxxxx at domain.com requires a username and password.
Warning:This server is requesting that your usename and passowrd be sent in an insecure manner (basic authentication without a secure connection).
User name:
Passowrd:
"
og når jeg indtaste domain username og password så får jeg adgang til applikation.

Jeg har thekket browser (IE 7/IE 8 og moxilla (firefox) 3.5) settings og det er enable to SPENSO.

Har i noget ide om hvorfor?

/Denny
Avatar billede denny Nybegynder
09. august 2013 - 10:39 #1
Fik løse det via configurate max bean i server.xml.