Avatar billede mullechip Novice
08. april 2010 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Kassette til videobånd

Er der mon nogen, der kender sådan en kassette, som man kan sætte et videobånd EHG 45 i. Jeg ved, at man kan få en kassette, som har størrelse som et gammeldags videobånd, hvor man kan placere et video (måske hedder det 16) bånd. Jeg er ved at overspille gamle videooptagelser til min mac... Nogen, der ved, hvad sådan en kassette hedder, og hvor man kan købe dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2010 - 21:13 #2
Avatar billede mullechip Novice
08. april 2010 - 21:21 #3
Lige netop - tusind tak
Avatar billede mullechip Novice
08. april 2010 - 21:22 #4
Lige netop - tusind tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2010 - 21:34 #5
mullechip husk: Svar (til løsninger og pointgivning)

Dvs. du skal IKKE selv svare, men bede om svar fra den/dem der hjalp.
Avatar billede mullechip Novice
03. september 2010 - 21:17 #6
Har ikke så meget tjek på denne side - hvordan giver jeg point??
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2010 - 22:32 #7