Avatar billede cs-gamer Nybegynder
08. april 2010 - 18:21 Der er 2 kommentarer

SATA-hardisk forsvinder efter formatering

Min computer: Dell dimension 8300, BIOS: Phoenix rom bios plus verison 1.10 A07, Intel r pentium 4 cpu 3.00 ghz, 1022 ram, Windows XP sp3.

120GB 1ST SATA HARD DRIVE (7200 RPM)

Har ikk så meget pc viden men vil prøve at forklare problemet så godt jeg kan.

I enhedshåndtering bliver Sata harddrive genkendt som:
IDE ATA/ATAPI-controller
Intel R 82801EB Ultra ata storage controller
Primær IDE kabel
Sekundær IDE kabel

Så vidt jeg husker før jeg formaterede havde jeg noget som hed
Scsi/raid controller og noget sata controller i enhedshåndtering.
Dog ikk 100% sikker.

Har download chipset og andre driver fra Dells hjemmeside.Sata bliver genkendt i bios men ikke i windows. Min computer føltes det hele taget bare langsommere end den burde.

Håber nogen kan hjælpe.

min msn er Skumbananer@live.dk hvis jeg skal hjælpes igennem trin for trin siden min pc knowledge ikke er så stor.
08. april 2010 - 18:44 #1
Jeg får måske på 'puklen' for dette: Du bør/skal 'pænt' følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/cs-gamer (Dem der ikke er grønne = dem ALLE), for at folk 'pænt' vil hjælpe dig...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede cs-gamer Nybegynder
08. april 2010 - 19:12 #2
Ooh shit, min fejl kører det hele igennem nu. er et monster rode hovede og glemmer tit at checke topics igennem.