Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
07. april 2010 - 20:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Konstante ansøgninger

Hej!

Min søster har længe gået og brokket sig over, at hun flere gange om dagen får en ansøgning på MSN. Det mærkelige er, at det kun er engelske msn'er, og at der hver gang sendes de der "virus"-beskeder, hvor der er et link på dem. Hun klikker dog ikke på dem, men hun undrer sig over, at hun flere gange dagligt får disse ansøgninger.

Er der nogle af jer der kunne have en idé om, hvorfor hun gør det? Noget virus eller hvad? Kan I også komme med foreslag til, hvordan det kan stoppes?

- Hilsen hendes bror
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 20:55 #1
Er det mail eller beskeder?
07. april 2010 - 21:01 #2
Provokation: Et forslag til dig er at 'pænt' følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/LasseCompaq
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

Så skal vi nok 'pænt' fortælle fidusen...
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
07. april 2010 - 21:23 #3
Vil godt lige havet lidt hjælp til at give et svar point, tak. Jeg prøvede tidligere, men det fik jeg vist gjort forkert.
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
07. april 2010 - 21:25 #4
Arh, havde ikke set du linkede til FAQ'en. Læser lige.
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
07. april 2010 - 21:32 #5
Så. Jeg har fundet ud af, hvordan man giver points ved svar og ved en kommentar nu. Jeg har givet points til dem der gav mig et nogenlunde svar jeg kunne bruge.
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
07. april 2010 - 21:37 #6
Hvis jeg f.eks. tilføjer en ny msn, så får personen jo sådan en popup, hvor man skal acceptere den. Der er også et billede af den her: http://i40.tinypic.com/nz136w.png

Det er sådan nogle hun får flere gange om dagen.
Avatar billede noltus Novice
07. april 2010 - 23:15 #7
#2
Karise -vil-gerne-være-politi-på-eksperten-larry,den kommentar er ikke til en s... ,i den ene ubedømt tråd har han bedt svareren om at smide et svar så han kan få point og det har vedkomne ikke gjort,i den anden tråd har han nok glemt at tjekke sine indlæg,men ok,ingen kan være så perfekt som Karise -vil-gerne-være-politi-på-eksperten-larry
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2010 - 07:29 #8
Karise -vil-gerne-være-politi-på-eksperten-larry

Drop det der lige nu, hvis du have hjælp, ok?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2010 - 07:29 #9
Var til noltus ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2010 - 07:30 #10
Og noltus var ikke spørger, så kommentaren var helt unødvendig.
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
30. juli 2010 - 20:43 #11
Ehm, der er ikke rigtigt noget nyttigt svar ... :/ FAQ'en siger jeg bare skal finde et, der er tættest på noget der kan bruges, men det er der ikke her?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2010 - 20:48 #12
Det er fordi hendes profil er offentlig.
Gør den privat, så slipper hun for dem.
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
30. juli 2010 - 20:57 #13
john_stigers - tak. Kan du ikke lige skrive et svar? :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2010 - 21:08 #14
:)
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
30. juli 2010 - 21:17 #15
Sådan :D