Avatar billede soul Praktikant
07. april 2010 - 17:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fungerer Bluetooth adapter ikke?

jeg har anskaffet mig en Bluetooth USB-adapter fra Hama. Den kan fint registrere pc og mobiltelefon (Nokia 2720, fold), men når jeg forsøger at overføre billeder, lyd, you name it, så får jeg beskeden at "det ikke lykkedes at registrere en tjeneste"??
ved nogen hvad det betyder?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 19:15 #1
Med hvilken metode vælger du at connecte?

Kan mindes på mit det var 4 forskellige at vælge imellem ...
Avatar billede soul Praktikant
07. april 2010 - 20:54 #2
bruger blot guiden etabler ny forbindelse. computeren finder og registrerer derefter mobiltelefonen korrekt, men når man trykker næste, lyder svaret "registrering af tjeneste mislykkedes", og så kan man ikke komme videre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 20:56 #3
Fulgte der ikke et program med til donglen?
Avatar billede soul Praktikant
07. april 2010 - 21:06 #4
da jeg ikke ved, hvad donglen er, er det svært at svare på. Men hvis det er, hvad jeg gætter på, så fulgte der med Bluetooth USB-adapteren en mini cd rom med "bluetooth stack for windows", som blev installeret uden problemer på en XP-computer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2010 - 21:11 #5
Bluetooth USB-adapter = Bluetooth dongle
Avatar billede noltus Novice
07. april 2010 - 23:19 #6
Hent nokia pc suite her:http://www.nokia.dk/produktsupport/download-software/pc-suite
når du har installeret og kører programmet første gang valger du at den skal connecte via bluetooth