Avatar billede MathiasDue Nybegynder
06. april 2010 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilket NAS

Hej derude

Jeg står og mangler et NAS, et jeg også kan fange så hvis jeg fx. har en film liggende så ville jeg gerne kunne se den når jeg ikke er hjemme :-) altså på et andet netværk.

Budget 1000-2000
Avatar billede sebsogsilje Nybegynder
06. april 2010 - 16:18 #1
Synology DS-209-II er rigtig god. Ulempen, er vel at hvis du ikke har en tilstrækkelig upload på din forbindelse, så tager det lidt tid inden du kan se film
Avatar billede gusse Nybegynder
07. april 2010 - 13:09 #2
qnap kan varmt anbefales !
Avatar billede monberg Nybegynder
08. april 2010 - 15:57 #3
Jeg vil også anbefale et af de 2 mærker. Dog en af de nye modeller med hurtig processor, og meget ram.

Jeg tvivler dog på at du har upload nok til at kunne se det.

Alternativt kan man bruge et af de gode media centre som findes, og smide på en maskine, eventuelt en net/note-book.

Eks. kan TVersity anbefales, det kan nemlig konverterer film sekvenserne og hele mediacenter interfacet til Flash / WEB, hvilket betyder du kan bruge en alm browser til at se dine film / billeder og lytte dit musik.

Konverteringen af filerne til flash gør også at du ikke skal bruge så meget upload, men igen, det sætter også kvaliteten ned.

Håber du kunne bruge svaret :)